مدیر کل بیمه ایران استان مازندران: اقبال مردم به بیمه‌های اختیاری ضعیف است

بهرام دارایی، مدیرکل بیمه ایران استان مازندران،گفت: بیمه در جامعه ما نوین است نیازمند اعتماد سازی داریم که رسانه ها می توانند در این زمینه نقش ویژه ای ایفا کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  مازندران،بهرام دارایی با بیان اینکه شرکت بیمه ایران تنها شرکت بیمه دولتی است، گفت: از ابتدای سال تاکنون در بیمه ایران در بخش اتومبیل، بدنه و شخص ثالث ۶۰۰ مورد اعلام خسارت شد که بیشتر آن ها رسیدگی و پرداخت شده است. 

وی با بیان اینکه در سال جاری با توجه به وقوع سیل در مازندران همکاران ما تلاش کردند که به مسافرین ایام نوروزی و خسارت دیدگان خدمات ارائه دهند، افزود: برای راحتی بهتر مسافرین در سه مسیر شعبه کشیک راه اندازی شده است که در جاده کندوان شعبه چالوس و بابلسرو جاده هراز شعبه آمل و جاده فیروزکوه شعبه قائمشهر و ساری آماده ارائه خدمات هستند.

مدیرکل بیمه ایران استان مازندران  با بیان اینکه خطاهای انسانی و بلایای طبیعی وجود دارد تلاش ما کسب رضایت مندی حادثه دیدگان است ، ادامه داد: در سیل اخیر بیش از ۳۷ خودرو دارای بیمه بدنه خسارت دیدند که تاکنون بیش از۹۰ درصد خسارت ها پرداخت شده است.

دارایی با اعلام اینکه در سیل اخیر تاکنون ۵۵ میلیارد ریال خسارت وارد شده است، خاطر نشان کرد: سیل اخیر به بیش از هزار مورد از صنایع و منزل خسارت وارد کرد  و کارشناسان به محل خسارت اعزام و برخی از خسارت ها داده شده است.

وی بر خرید بیمه جامع و کامل تاکید کرد و افزود: با توجه به موقعیت اقلیمی مازندران و احتمال بروز بلایای طبیعی مردم باید بیمه جامع را خریداری کنند.

مدیرکل بیمه ایران استان مازندران در پاسخ خبرنگار مبنی بر گم شدن و از بین رفتن بیمه نامه در سیل اخیر، گفت: همه بیمه ها دارای نرم افزار قوی هستند و اطلاعات بیمه ای افراد وجود دارد و بیمه شدگان می توانند با کدملی خود بیمه نامه را دریافت کنند.

دارایی بابیان اینکه اقبال مردم به بیمه های اختیاری ضعیف است، افزود: بیمه در جامعه ما نوین است نیازمند اعتماد سازی داریم که رسانه ها می توانند در این زمینه نقش ویژه ای ایفا کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1245246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =