برانکو: حتی یک قدم هم به قهرمانی نزدیک نشدیم/ خیلی مانده تا قهرمان شویم

سرمربی پرسپولیس گفت که هنوز خیلی مانده تا تیمش به قهرمانی برسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در دربی گفت: خیلی خیلی از این برد خوشحال هستیم زیرا امتیاز این مسابقه بیش از ۳ امتیاز ارزش دارد. برای ما و هواداران این بازی بسیار مهم بود و با توجه به جدول نیز این بازی حساسیت ویژه‌ای داشت. ما و استقلال در یک سطح بودیم اما حالا با این برد ۵ امتیاز جلو افتادیم. به بازیکنانم برای جنگندگی و میل آن‌ها تبریک می‌گویم و از هواداران تشکر می‌کنم که کل زمان مسابقه از ما حمایت کردند و اطمینان دارم که تا پایان فصل پشت ما خواهند بود تا ما امتیازات را جمع کنیم. دیروز در نشست خبری گفتم که ما دنبال کسب برد در همه مسابقات هستیم و البته این موضوع بسیار سخت است زیرا با پیکان یک بازی سخت داریم که نتیجه آن نامعلوم است. می‌خواهیم برابر پیکان مهر تایید بر این سه امتیاز بزنم. به بازیکنان و هواداران تبریک فراوان می‌گویم.

وی درباره تنش‌های در زمین گفت: بازیکنان، بازیکن هستند و در یک وضعیت خاص و حساسی قرار دارند. آن‌ها تحت فشار زیاد و با انگیزه فراوان هستند و طبیعی است که برابر هر بی عدالتی واکنش نشان می‌دهند. متاسفانه اینگونه است و عدم اعتماد زیادی برابر داوری‌ها وجود دارد.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد مهدی شیری در دربی و ناهماهنگی او با دیگر بازیکنان، گفت: استقلال تیم بسیار خوبی دارد و طبیعی است که آن‌ها نیز کیفیت کسب برد را دارند. آن‌ها بازیکن خطرناکی مانند ایسما داشتند و شیری به زمان نیاز دارد که با تیم تطبیق پیدا کند. او در اولین دربی خود حضور داشت و همه می‌دانیم که حضور در این مسابقه تا چه اندازه مهم است. به هر حال همه این شرایط یک ترمزی برای بازیکن است و تنها برای شیری محسوب نمی‌شود و برای همه رخ می‌دهد.

وی در واکنش به این موضوع که آیا پرسپولیس قهرمان لیگ شده، گفت: از سوال شما تشکر می‌کنم. ما از استقلال جدا شدیم اما هنوز خیلی خیلی مانده تا قهرمان شویم. حتی یک قدم هم به قهرمانی نزدیک نشدیم. با تراکتور، سپاهان، پیکان و سایپا دیدار داریم و نمی‌توانم بگویم کدام مسابقه سخت‌تر از دیگری است. تا آخر جنگ زیاد و اتفاقات غافلگیر کننده خواهد بود. در نشست خبری قبل از بازی نیز گفتم که خیلی وقت بود که ۳ تیم، بیش از ۳۰ امتیاز نگرفته بودند زیرا در ۱۰ سال اخیر ۶۰ امتیاز برای قهرمانی کافی بود اما امسال باید بیشتر از ۶۰ امتیاز کسب کنیم. اگر پیکان را نبریم، هیچ کاری نکرده‌ایم.

برانکو در پایان صحبت های خود درباره تفاوت کیفیت دربی در دو نیمه و عملکرد دفاعی قرمزها در نیمه دوم، گفت: دربی شرایط خاص خود را دارد و فلسفه کاری ما این است که بعد از گل اول، به دنبال گل دوم باشیم و بازی را نخواهیم بست. البته حریف هم اینجا مطرح است و روی سبک بازی ما تاثیر می‌گذارد. ۱۵ دقیقه اول نیمه دوم، خیلی روی بازی کنترل داشتیم و چند موقعیت خطرناک خلق کردیم و نمی‌شود انتظار داشت که ۹۰ دقیقه بازی در سطحی یکسان و زیبا باشد. قبلا هم گفتم که همه دربی ها زیبا و با کیفیت هستند و نتیجه آن مجهول است. عصبانی شدن و اتفاقات مجهول برای همه دربی‌ها در همه جای دنیا وجود دارد.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1245578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
    0 1
    شما نیمه دوم حمله کردید؟؟ کلا با ۱۱ نفر بعد گل زدن زیر توپ میگه فوتبال زیبا!! صد رحمت به کیروش