افشین قطبی می گوید:« دیگر همه چیز برای او تمام شده ، می خواهد قهرمان شود و برود ، همین!»

پس از کنفرانس مطبوعاتی سرمربی تیم ملی ، مازیار ناظمی مجری کارشناس ورزش سیما که در دوحه حاضر است در وبلاگ خود درباره قطبی اینچنین می نویسد:« گل مصاحبه امروز ما با افشین قطبی سرمربی تیم ملی ایران ، شاید سوال من بود - آقای قطبی زمانی که پدرتان در استادیوم نشسته بود و برد ایران را با سر مربیگری شما می دید چه احساسی داشتید ؟ اشک در چشمانش حلقه می زند و با بغض می گوید : خوشحالم که توانستم برای لحظاتی او را شاد کنم این بردها مال مردم ایران است ، ما همه خاک ایرانیم . قطبی هنوز هم از رسانه ها گله مند است ، ۲۰ ماهه همه را تحمل کردم گفتند این تیم نیست ، من مربی نیستم و ... امروز با همه آن نامهربانیها  تیم ملی دارد مردم را شاد میکند.گفتم با پدر مصاحبه کنم میگوید خودت را اذیت نکن ! دیگر همه چیز تمام شده است.»

علی کفاشیان ، رئیس فدراسیون فوتبال هم در گفت و گو با خبرآنلاین درباره قطبی گفته بود:« او شرایط سختی داشت. همه می خواستند بیرونش کنند حتی همکاران من در فدراسیون فوتبال . او نمی دانم چقدر دانش فنی دارد ی کاری به اینکه می گویند هنرپیشه است ، ندارم اما من به او می گویم حرفه ای ، افشین فقط به قهرمانی فکر می کند. با انگیزه پاداش ، کارنامه و مهمتر از همه تاریخ ساز شدن در کشور»

اگرچه هنوز هم تیم ملی نتواند به جمع 4 تیم صعود کند ، قطبی دوباره با هجمه منتقدان روبرو می شود.

38

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 124572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 25
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
    0 2
    انگار برزيل و المان و برده چيكار ميكنه عراق كه تيم نيست همه هم از حال و احوال داخلي كشورشون با خبرن كره شمالي هم 35 سال بهش نباخته بوديم چه جوگير شده بنده خدا چه توهمي زده
  • محمد IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
    0 0
    خب يه عكس از پدرش مي‌ذاشتيد نه مادرش
  • ناشناس IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
    0 0
    .....
  • بدون نام IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
    4 0
    قطبي قطبيست حتي اگر هم اكنون تيم ملي بغچه به بغل (بقول سلطان )به ايران برگرده ! اين از نا لايقي فدراسيون فوتبال و سازمان تربيت بدنيست كه اصحاب رسانه اينچنين به امثال قطبي ميتازند ، چرا كه فدراسيون و فدراسيونها به انتخاب خود ايمان ندارند!
  • فرهاد IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
    0 0
    شنبه معلوم ميشه چند مرده حلاجي.
  • بدون نام IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
    0 0
    تا جایی که عقل من قد می ده ما همیشه عراق و کره شمالی رو بردیم. که این بیشتر به خلاقیت بازیکنان بر می گرده. منتهایک چیز رو در مورد ایشان نمی توان انکار کرد و اون هم مهره چینی خوبشه
  • Dash Ali GB ۱۳:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
    3 0
    این محمود یاوری آخرش اگه از سن دو هزار سالش نمیره از حسادتش به قطبی میمیره
  • علی IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
    1 0
    آخه یکه فوتبال بلد نیستی ، همین کره شمالی که گفتید اله و بله ، برزیل به زور یکی بهش زد
  • بدون نام IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
    0 0
    بابا . شما بشو مربی . آلمان رو ببر ، برزیل رو ببر ، اسپانیا رو ببر و بقیه رو . واقعاً از نظرات می شه فهمید کیا ایرانی فکر می کنن و فقط از کنار گود و اون بغل مغلها اشاره می دن لنگش کن . اگه ببریم همه می خونیم « وطنم پارة تنم .. ای .. » اگه هم باختیم داد می زنیم « مرگ بر مربی و بازیکنان بی تعصب و ... » یه بار هم که شده یاد بگیرم هر مسیری هر چند هزاران کلیومتری ، قدم اولی دارد مه باید برداشت .
  • بدون نام IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
    0 0
    فوتبال ما لیاقت داشتن افشین امپراطورو نداره
  • فرشید IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
    0 0
    تو توهم زدی که یادت نیست عراق با همین اوضاع و احوال داخلیش قهرمان شدکره شمالی هم رفت جام حهانی و برزیل به زور بردش
  • kamal IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
    0 0
    آقای بدون نام که اولین نظرو دادی یادت نره که افرادی مثل تو و مثل یاوری و ابراهیمی و عزیزی گفته بودین که تیم از گروه صعود نمی کنه و حالا که قهرمان آسیا رو برده و با اقتدار و 9 امتیاز صعد کرده دم از خلاقیت بازیکنان و توهم قطبی میزنید.واقعا براتون متاسفم که خودتونو ایرانی مینامید.
  • بدون نام IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
    0 0
    هیچ کس چشم پیشترفت تیم ملی رو نداره ما عراق و کره شمالی و امارات رو بردیم دیگه چی میخوایین افتخار از این بالاتر این یعنی پیشترفت........دوستان برید یه خورده درباره فوتبال مطالعه کنید همین که سه تا بازی رو بردیم جو نگیره شما رو فکر کنید که اخرشه شما به سبک بازی توجه کنید چه سبکی ما ارائه میدیم عراق قهرمان شد چه اتفاقی افتاد ویرا کجاست خود تیم عراق کجاست ژاپن و کره و استرالیا سبک خودشونو دارن المان و هلند ایتالیا هم همینطور ما چی برید راجب سبک های بازی مطالعه کنید
  • حامد IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
    0 0
    عزیزانی که میگین کره شمالی و امارات تیم نیستن بهتره فقط دو سه سال به عقب برگردن و به یاد بیارن تیم قبلی ایران رو که تو مقدماتی جام جهانی بین همین کره شمالی و امارات و عربستانی که ضعیفترین تیم اسیا شده مثه . . . موند تو گل پس بهتره واقع بین باشن و گوششون رو حروم حرفهایی که توسط باند بازها و حسودها زده میشه نکنن
  • Hamid GB ۰۰:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۳۰
    0 0
    اره خوب این دوستمون راست میگه باید افشینو بر داران جاش خداد عزیزی رو بزارن سر مربی که هم برزیلو ببره هم اسپانیا رو، بعدشم قاطی کنه از خوشحالی ی چند تا خبر نگارارو بزنه.
  • بدون نام IR ۰۴:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۳۰
    1 0
    قطبی واژه صداقت و رفتار توام با احترام رو به خیلی ها یاد داد.خیلی ها با سرمایه این کشور به نون و نوائی رسیدند و منافع شخصی خودشون رو به منافع ملی ترجیح دادند.ولی قطبی با هزینه و سرمایه خودش به اینجا رسیده و مدام هم از واژه هائی مثل سربازم و افتخار برای ایران یاد می کنه این خیلی ارزش داره حالا هر نتیجه ای که می خواد پیش بیاد. قابل توجه آقایان خداداد عزیزی و علی دائی
  • بدون نام IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۳۰
    2 0
    آفرين وصد آفرين به افشين قطبي. آقاي خداداد عزيزي اين همون تيم ملي هست كه ميگفتي از گروهش بالا نميره جاي شما بودم يك دوره كلاس مربيگري پيش آقاي قطبي ميرفتم يا لااقل هرروز دو سه ساعت به توپ خيره ميشدم كه بفهمم توپ گرده. درود به همه بروبچه هاي ايران زمين
  • جلال IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۳۰
    3 0
    آقای خداداد عزیزی یک گل به استرالیا زدی ویک عمر داری نانش را می خوری. قطبی با همه ناملایمات ها مانندحرفهای شماصبورانه نشان داد خیلی اینکاره است ویک صدم شما هم گیرش نیومد .
  • يه ادم احساسي IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۳۰
    0 4
    هممون يه مشت موجود احساسي هستيم كه منطق در زندگيمون هيچ جايي نداره.
  • بدون نام IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۳۰
    3 0
    دروووووود بر قطبی و شهزادگانش
  • امین IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۳۰
    2 0
    حتی اگه از کره 17 تا گل بخوریم باز میگم قطبی دوست دارم با اینکه استقلالی هم هستم.قطبی اگه از تیم ملی بره سالها طول میکشه که دوباره به اینجا برسیم.
  • علي IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۳۰
    1 0
    ايكاش روزي برسد كه سياسييون دست از سازمان ورزش ما بكشند وافراد تحصيلكرده ورزشي جاي آنها را بگيرند در آن صورت انتقادها نيز كمتر خواهد شد زيرا اكنون بعضي از انتفادها از ورزش ما متاسفانه سياسي ميباشند.
  • l IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۳۰
    1 0
    مگه شما تو اروپا و امریکا هستید که میگین باید برزیل و المان را ببرد ؟ بابا این همان کار ساده ای است که بقیه نتونستن انجام بدن ! یادتون رفته تیم جوانان ؟ همان تیم جوانان را بدین دست قطبی و نتیجه برنامه ریزی و مدیریثش را ببینین .
  • azizi IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۳۰
    1 0
    مربیان ایرانی اگه به حاشیه ها توجه نکنند موفق عمل میکنند لذا قطبی در این زمینه نتیجه اش را گرفت تا وقتی اعتماد به مربیان ایرانی همچون پیروانی ها ،قطبی (که روابط عمومی خوبی دارند و مودبانه با مردم صحبت میکنند)شود تیم ملی سربلند است اما زمانیکه مربیان خارجی را با پولهای هنگفت و بریز و به پاش های اونها و دلال های اونها رو داریم ...!!!
  • میرزایی IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۳۰
    1 0
    خدا نکنه کسی محبوب بشه اگه هر کاری هم کنه باز مردم جنبه مثبتش را نگه می کنن این الان درباره قطبی صدق میکنه