رئیس سازمان انرژی اتمی برای درگذشت جمشید مشایخی پیام تسلیت داد

علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پی درگذشت جمشید مشایخی، هنرمند و چهره ماندگار عرصه فرهنگ و هنر پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین متن این پیام به شرح زیر است:

با دریغ و افسوس بسیار، اطلاع یافتم که هنرمند محبوب و زیبایی آفرین عرصه بازیگری این سرزمین، استاد فقید جمشید مشایخی، جامه از این خاکدان برگرفته و به سرای باقی شتافته است.

این هنرمند وارسته با نفسی پاک و منزه و به واسطه اشراف عمیق بر میراث والای فرهنگ و هنر، نقشی ماندگار از خود به یادگار نهاد و در اوج معرفت و خلاقیت هنری در مسیر تحقق اهداف و ارتقا جایگاه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی اسلامی وظایف خود را به نیکوترین وجه ممکن به انجام رسانید.

بدون تردید خاطرات این هنرمند مردمی و خستگی ناپذیر در ذهن ملت قدرشناس ایران اسلامی جاودانه خواهد ماند و تلاش و دغدغه‌های بی دریغ ایشان در حوزه فرهنگ و ادب به کمال و تعالی خواهد رسید و در کارنامه حسنات ایشان ثبت و ضبط خواهد شد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به جامعه هنری کشور و ابراز همدردی با خانواده آن استاد فقید، از درگاه یگانه هستی بخش مسالت می‌نمایم تا آن هنرمند فرید را همنشین برگزیدگان و نیکان گرداند و تحمل این مصیبت را برای خاندان معزز و مکرم مشایخی آسان فرمائید.

گر در سرت هوای وصال است حافظا باید که خاک درگه اهل هنر شوی

17231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1246462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =