هم‌دردی زنانه برای کمک به کودکان سیل‌زده لرستان

جمعی از بانوان خیر و نیکوکار شهرستان ارومیه به‌همراه جمعی از فعالین اجتماعی و اصحاب رسانه در اقدامی خیرخواهانه در قالب گلریزان #پویش_انسانیت۴ بیش از ۲۰۰ میلیون ریال کمک جمع‌آوری گردند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، در ادامه فعالیت‌های #پویش_انسانیت۴ برای کمک به سیل‌زدگان غرب کشور، عصر یکشنبه جشن گلریزان به نفع کودکان سیل‌زده با حضور جمعی از خیران اصحاب رسانه و فعالان مدنی و بانوان نیکوکار ارومیه در سالن همایش های شرکت توزیع برق برگزار شد.

در این جشن که صدها نفر از بانوان خیر حضور داشتند بالغ بر ۲۰۰میلیون ریال اقلام با محوریت شیر خشک و شیشه شیر به نفع کودکان سیل‌زده جمع‌آوری شد.

#پویش_انسانیت۴

فعالیت #پویش_انسانیت۴ از روز ۴ فروردین با هدف جمع‌آوری کمک برای سیل‌زدگان استان گلستان آغاز و این کار برای کمک به سیل‌زدگان غرب کشور نیز ادامه یافت.

نخستین محموله این پویش شامل اقلامی از قبیل انواع مواد شوینده، لوازم بهداشتی و انواع کنسرو غذایی به منطقه سیل زده گلستان ارسال و دومین محموله پویش نیز در قالب ۳ کامیون ده چرخ شامل لوازم بهداشتی بانوان، کودکان، شیرخشک، نان و پتو هفته گذشته به استان لرستان ارسال شد.

سومین محموله نیز شامل اقلام جمع‌آوری شده به ارزش ۵میلیارد ریال شامل اقلام جمع‌آوری شده در مراسم گلریزان، اقلام اهدایی از سوی نهادها، خیرین و نیکوکاران با محوریت لوازم بهداشتی بانوان، شیر خشک و شیشه شیر نیز در روزهای آینده به مناطق سیل‌زده ارسال خواهدشد.

گفتنی است#پویش_انسانیت۴ بیش از  ۱۰ روز است که در ورزشگاه ۶ هزار نفری غدیر ارومیه و موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان این شهر با همکاری جمعی از فعالان اجتماعی و مدنی، اصحاب رسانه و خیران آذربایجان غربی اقدام به جمع آوری کمک های مردمی می‌کنند و این پویش همچنان ادامه دارد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1247830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =