تمجید شفر از ترکیب جدید: می‌توانستیم گل‌ سوم را هم بزنیم

سرمربی استقلال درباره پیروزی ارزشمند روز گذشته‌اش گفت: ما امشب برابر الهلال برای هواداران فوق العاده که روزهای سخت کنار ما بودند، بسیار خوب جنگیدیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شاگردان شفر در قطر نتیجه ارزشمندی را از آن خود کردند. وینفرد شفر پس از پایان این بازی در نشست خبری پیش از بازی گفت: «استقلال یک تیم معمولی در فوتبال ایران نیست و یکی از بزرگترین تیم های فوتبال آسیا محسوب می شود و امشب برد مهمی را به دست آوردیم. همه باید برای استقلال تلاش کنند تا در آینده موفقیت های بزرگی کسب کنیم.»

او درباره گلی که با اشتباه زکی پور به حریف تقدیم شد، گفت: «یک توپ از سمت راست آمد که ما آن را خوب دفع نکردیم. سپس آن ها به دنبال استفاده از توپ های بلند بودند که دانشگر و منتظری خیلی خوب آن ها را دفع کردند. در ضد حمله ما توپ های زیادی از دست دادیم و می توانستیم گل سوم را بزنیم و فرصت برای گل بیشتر هم داشتیم. وینگرهای بسیار خوبی داریم. شاید اسماعیلی بعد از دربی شرایط سختی داشت اما امشب فرشید، داریوش و همه بازیکنان بسیار خوب مبارزه کردند. داریوش در سمت راست بسیار خوب بازی کرد و این یک کار تیمی خوب است. جنیگدن همه بازیکنانم باعث شد به موفقیت برسیم و با این کار سخت و خوب می توانیم همیشه برنده باشیم.»

علی کریمی نیز در انتهای این بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

255 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1248177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =