تصاویر زیبای پخت نان برای سیل‌زدگان توسط زنان روستایی

فارس نوشت:حدود ۴۵ زن برای کمک به سیل‌زدگان با پخت ۴۰۰۰ نان در روستای «خورخور» بیجار دور هم جمع شدند و امروز نان‌های محلی‌شان را برای هوطنان سیل‌زده‌شان ارسال کردند.

 این روزها که طبیعت روی نامهربانش را به مردم این سرزمین نشان داده و سیلاب به خانمان هموطنانمان زده است، همه دست به دست هم داده‌اند که با مهربانی‌هایشان مرهمی بر نامهربانی طبیعت باشند.

کمک‌های نقدی و غیر نقدی که از سراسر سرزمین‌مان به سمت مناطق سیل‌زده فرستاده می‌شود، در کنار فعالیت‌های امدادی بی چشم‌داشت صدها نفر با هر جایگاه و مقامی برای خدمت رسانی گسیل شدند و این سیل تبدیل به کلاس  ایثار شد.

در این میان بعضی‌ها مهربانی‌شان پایانی ندارد، مانند دانش‌آموزان و اهالی روستای محل خدمتش «خورخوره» را که دو سال پیش به دنبال فعالیت‌های ایثارگرانه برای کمک به مردم زلزله‌زده غرب کشور بسیج شدند.

در شرایطی که این روستا از مناطق محروم کردستان است، بخاطر نبود کار و اشتغال مناسب و خشکسالی‌های وضعیت اقتصادی مناسبی ندارد امادر حد توان به‌عنوان وظیفه انسانی به هموطنانشان کمک کردند.

این‌بار هم حدود ۴۵زن  برای پخت   ۴۰۰۰ نان و جمع آوری اقلام نقد و غیر نقد در حد توان هم ولادیتی‌هایشان دور هم جمع شدند و امروز نان‌های محلی‌شان را بای هم وطنان سیل‌زده‌شان آماده و ارسال کرده‌اند.

«خورخوری»‌ها مشتی کوچک از خروار محبت این روزهای ایران‌اند.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1248279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =