اجاره خانه مردم سمنان که دچار رانش زمین شده اند، با دولت است

باشگاه خبرنگاران نوشت: فلاحی گفت: اجاره بهای منازل و اسکان آسیب دیدگان حادثه رانش زمین در کالپوش میامی به مدت شش ماه از سوی دولت پرداخت شده است.

علیرضا فلاحی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: بسیاری از منازل منطقه کالپوش به خصوص در حسین آباد متأسفانه دچار مشکل تخریب شده و بنا به مصوبه شورای تأمین استان می‌بایست تخلیه می‌شدند.

وی با بیان اینکه تعداد واحدهای مسکونی تخریب شده در حادثه رانش زمین کالپوش به بیش از ۳۰۰ خانه می‌رسد، افزود: اجاره بهای منازل و محل اسکان مردم حادثه دیده کالپوش به منظور اسکان در خانه جدید به مدت شش ماه پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان با بیان اینکه از بین ۳۰۰ خانه تخریب شده در حسین آباد کالپوش به دلیل رانش زمین تاکنون ۱۵۳ واحد مسکونی تخلیه شده است، گفت: مردم حادثه دیده این روستا در ۱۲۳ واحد مسکونی اسکان موقت یافته اند.

فلاحی با بیان اینکه در صورت تخلیه واحدهای تخریبی از سوی مردم کالپوش اجاره بهای منزل جدید به آن‌ها همچنان پرداخت می‌شود، ابراز کرد: کارشناسان بنیاد مسکن برای رصد مشکلات رانش در روستای حسین آباد از ابتدا در این روستا حضور داشتند و اکنون نیز اقدامات ویژه ای از سوی بنیاد مسکن در دست اقدام است.

۶۴۲۳۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1249809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =