اجرای  ۱۵۰ برنامه در استان چهارمحال وبختیاری به مناسبت هفته جوان

به مناسبت فرارسیدن هفته جوان ۱۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی برگزار و برای کمک به سیل زدگان نیز ویژه برنامه هایی تدوین شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، حمید کریمی مدیر کل ورزش و جوانان استان در نشست ستاد گرامیداشت هفته جوان، اظهار داشت: هر ساله مصادف با ولادت حضرت علی اکبر(ع) که با نام هفته جوان در نظر گرفته شده است از سوی ادارات ورزش و جوانان در سطح استان برنامه های مختلفی با هدف گرامیداشت ایام برگزار می‌شود که امسال با توجه به حادثه سیل اخیر در کشور، رویکرد برنامه‌های هفته جوان کمک به مردم سیل زده و برپایی جشن گلریزان است.
وی با اشاره به اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی، ورزشی در چهارمحال و بختیاری طی هفته مذکور، تصریح کرد:نواخته شدن زنگ هفته جوان در مرکز استان، غبارروبی گلزار شهدا، تقدیر از خانواده شهدا، تقدیر از جوانان برتر در حوزه‌های مختلف، راه اندازی اتوبوس جوان به منظور جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان کشور و مشاوره مهارت زندگی، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها، بازدید از پارک علم و فناوری استان، برگزاری جشن گلریزان و بزرگداشت هفته جوان در شهرستان‌های ۹ گانه استان و برگزاری همایش ها و مسابقات ورزشی در سطح استان را از جمله برنامه‌های هفته جوان در سراسر این استان عنوان کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان هدف از برگزاری این برنامه را ایجاد و تقویت روحیه و نشاط در بین جوانان استان در تمامی عرصه ها عنوان کرد.
به گفته حمید کریمی، مهمترین برنامه این هفته برگزاری جشن گلریزان با هدف جمع آوری کمک های مردمی ویژ] سیلزدگان همزمان با روز جوان است.
گفتنی است هفته جوان مصادف است با ولادت حضرت علی اکبر (ع) و از تاریخ ۲۶ فروردین ماه آغاز و تا ۲ اردیبهشت ماه با اجرای برنامه‌های متنوع ادامه خواهد داشت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1250010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =