۰ نفر
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳
۲ هفته از سیل مهیب لرستان می‌گذرد

با گذشت دوهفته از سیل مهیب لرستان، حالا وقت آن رسیده مدیران استان در هر سازمانی، به دو واحد عملیاتی مستقل تقسیم شوند!

گروه نخست در هر سازمان، تحت مدیریت معاون عمرانی و با تفویض اختیار کامل به وی، وظیفه بازسازی و خدمت رسانی به مناطق سیل زده را عهده دار شوند و البته نتیجه گرا، هدفمند و بطور حرفه ای، برنامه ریزی خود را برای هدفهای پیش رو اعلام و به استاندار محترم و مردم پاسخگو باشند،

و گروه دوم که به اعتقاد من مسئولیت ویژه تری دارند تحت مسئولیت شخص استاندار محترم بدنبال رفع نقیصه ها و کمبودهایی باشند که اگر در لرستان زودتر مرتفع می شد، امروز، این سیل، مردم را خانه خراب نمی کرد!

لازم است همه ما به استاندار محترم کمک کنیم

لازم است همه ما به استاندار محترم کمک کنیم تا بطور هدفمند بدنبال ایجاد سدهایی باشند که اگر احداث شده بودند، حجم خسارات سیل بسیار کمتر از امروز می شد!

به ایشان کمک کنیم تا بدنبال بازنگری در طرح های تفصیلی باشند که بطور سلیقه ای در برخی شهرهای استان، بعضا توسط اعضاء نا آشنا با مسائل شهرسازی در شوراها، و صرفا بر مبنای برخی نظرات و سلائق شخصی مطالعه نشده، بعنوان طرح های جامع شهری در حال اجرا شدنست!

به استاندار محترم کمک کنیم تا بیشتر وقت خود را در شبانه روز صرف بازنگری در وضعیت عمرانی استان کنند که اگر چند صباحی دیگر، باز ابری بر آسمان لرستان شروع به غریدن و باریدن کرد، مردم باز مجبور نباشند کوله های خود را ببندند و آواره شوند.

تفاوت نگاه ها در مدیریت موفق و ناموفق

اصلا، اساس تفاوت نگاه ها در مدیریت موفق و ناموفق در همین، بهره وری بیشتر است. مدیر موفق فردای لرستان، همان مدیریست که امروز بدنبال استفاده از همه پتانسیل های استان برای پیش بینی و جلوگیری از تکرار فاجعه سیل و زلزله است.

* کارشناس عمران و نماینده انجمن بتن ایران در لرستان

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1250097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =