توزیع لاستیک در بین رانندگان استان اردبیل ادامه دارد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: با هدف حمایت از فعالان حوزه حمل و نقل، توزیع لاستیک در بین رانندگان استان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، علی رحمتی در بازدید از شرکت های حمل و نقل اردبیل تصریح کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده برای رانندگان و کمبود لاستیک و از سویی افزایش بهای آن تدابیری جهت توزیع با نرخ مصوب اندیشیده شده است.

وی تاکید کرد: بر همین اساس تامین لاستیک از طریق وزارت صمت و توزیع آن از طریق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام می شود که با تفویض اختیار از سازمان مرکزی توزیع بهینه در استان نیز انجام می شود.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته لاستیک های وارده به استان با قیمت مصوب به دست مصرف کننده می رسد و هدف حمایت از رانندگان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: از ابتدای مرداد ماه ۹۷ تاکنون ۱۱ هزار و ۶۰۰ جفت لاستیک برای ناوگان باری و مسافری توزیع شده که همچنان ادامه دارد.

رحمتی افزود: توزیع لاستیک به رانندگان دارای کارت هوشمند انجام می شود و ۱۵ درصد توزیع نیز به سایر رانندگان اختصاص یافته است.

عضو شورای ترافیک استان فعالیت ۱۱ هزار و ۴۴۶ راننده باری و ۲۶۶۲ راننده مسافری در جاده های این استان را یادآور شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1251342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =