قاتل کارگر شرکت باربری: دختری که با او رابطه داشتم زنگ زد و گفت کارگران از من کرایه بیشتر می‌خواهند

روزنامه جوان نوشت: ساعت ۲۲:۳۰ شامگاه پنج‌شنبه نهم اسفندسال گذشته، مأموران کلانتری‌۱۸۱ عوارضی به قاضی مرادی، بازپرس ویژه قتل تهران خبر دادند که مردی جوان در جریان درگیری حوالی دریاچه چیتگر زخمی و بعد از انتقال به بیمارستان فوت شده‌است،

 بازپرس همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در بیمارستان حاضر شد. بررسی‌ها نشان داد مقتول کارگر ۲۸‌ساله یک شرکت باربری بود که همراه دو کارگر دیگر اثاث دختری جوان را به یکی از برج‌های مقابل دریاچه چیتگر منتقل می‌کرد که با پسر مورد علاقه دختر جوان درگیر و با ضربه چاقوی او مجروح شده است و بعد از انتقال به بیمارستان جانش را از دست می‌دهد.

دختر جوان وقتی از سوی بازپرس مورد تحقیق قرار گرفت، ماجرا را این طور شرح داد: مدتی قبل در اینستاگرام با پسری به نام امیر آشنا شدم. او در کار خرید و فروش خودرو فعالیت می‌کرد. در این مدت با او ارتباط داشتم تا اینکه آپارتمانی در یکی از برج‌های مقابل دریاچه چیتگر اجاره کردم. شب حادثه برای انتقال اثاث خانه‌ام با یک شرکت باربری تماس گرفتم. مطابق توافق قرار شد ۳۰۰‌هزار تومان به کارگران پرداخت کنم. وقتی آن‌ها اثاث را به برج آوردند درخواست یک و نیم میلیون‌تومان پول کردند. من وقتی با صاحب شرکت تماس گرفتم، گفت که به او ربطی ندارد و باید با کارگران توافق کنم. من هم با امیر تماس گرفتم و ماجرا را برایش شرح دادم. او هم خودش را رساند و درباره ماجرا توضیح خواست. آن‌ها هم به جای توضیح امیر را به شدت کتک زدند. امیر هم چاقویی از داخل خودرواش برداشت و با آن‌ها درگیر شد که حادثه اتفاق افتاد.

در شاخه دیگری از تحقیقات محل زندگی امیر. الف. ۳۰‌ساله در شهریار شناسایی شد. وقتی مأموران پلیس برای بازداشت امیر راهی‌خانه‌اش شدند متوجه شدند که او متواری شده است، بنابراین بررسی‌ها برای بازداشت امیر در جریان بود تا اینکه خبر رسید او به شهرستان ایرانشهر گریخته است و تلاش می‌کند به صورت غیرقانونی از کشور خارج شود که مخفیگاه وی شناسایی و ۲۸‌ فروردین‌ماه بازداشت شد.
امیر در توضیح حادثه گفت: شب حادثه می‌خواستم به مهمانی دوستم در یکی از باغ‌های شهریار بروم که دختر جوان تماس گرفت و گفت که بر سر دستمزد با کارگران باربری درگیر شده است که خودم را به او رساندم. وقتی از ماشین پیاده شدم اول با کارگران مشاجره کردم. وقتی مشاجره بالا گرفت دست به چاقو شدم و یکی از آن‌ها را هدف قرار دادم که روی زمین افتاد. من هم ترسیدم و به سرعت از محل فرار کردم. قصد داشتم از طریق دریا به یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس بروم که بازداشت شدم.
1717
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1251735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =