کمک ۴ میلیارد تومانی فعالان اقتصادی به سیل‌زدگان لرستانی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از کمک غیرنقدی بیش از ۴ میلیارد تومانی فعالان اقتصادی کشور به سیل‌زدگان لرستانی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، محمدرضا صفی‌خانی امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به فراخوان اعلام شده از طریق سازمان صمت لرستان و هماهنگی‌های صورت گرفته توسط وزارت متبوع به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌های مختلف و همچنین هماهنگی اتاق بازرگانی استان به اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور و اصناف تاکنون بیش از ۴ میلیارد میلیارد تومان کالاهای غیرنقدی توسط فعالان اقتصادی، تولیدی و اصناف به مناطق سیل‌زده لرستان ارسال شده است.

ارسال کالاها به مناطق سیل زده

وی ادامه داد: در این راستا با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده  این کالاها که شامل اقلام مختلفی هستند به مناطق آسیب‌دیده ارسال و با برنامه‌ریزی مناسب در اختیار سیل‌زدگان لرستانی قرار گرفته‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در ادامه اشاره‌ای به برخی از کالاهای ارسالی به مناطق سیل زده داشت و افزود: تاکنون کالاهای مختلفی از جمله برنج، روغن، چای خشک، انواع کنسرو، پتو، چادر، مواد شوینده و پاک کننده، پوشاک، کفش، چکمه، خرما، بیل و فرغون، آب معدنی، ظروف یکبار مصرف، گوشت قرمز و مرغ توسط فعالان اقتصادی به مناطق سیل‌زده ارسال شده‌اند.

صفی‌خانی بیان کرد: همچنین از دیگر کالاهای ارسالی می‌توان به آرد، نان، مواد لبنی، سیمان، ماسه و سنگ لاشه، غذای گرم، اسباب بازی و ... اشاره کرد.

پاکسازی معابر با هماهنگی‌های به عمل آمده

وی ادامه داد: همچنین جهت پاکسازی معابر با هماهنگی‌های به عمل آمده با واحدهای صنعتی و معدنی بیش از ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین از قبیل لودر، بولدزر، بیل مکانیکی، کمپرسی به مناطق سیل زده ارسال شده ‌اند.

این مسوول اظهار داشت: لازم به ذکر است با توجه به نیاز مناطق آسیب‌دیده از فعالان اقتصادی کشور درخواست می‌شود کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را از طریق مراجع ذی‌ربط در اختیار سیل‌زدگان قرار دهند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1252725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =