بهره‌برداری از حمام قاضی با کاربری اصلی در اصفهان

مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان گفت: امروز حمام قاضی واقع در خیابان ابن سینای اصفهان با کاربری حمام و به عنوان یکی از آثار باستانی این شهر با پیشینه صفوی که برای استفاده عموم همشهریان و گردشگران بهره برداری می شود.

به گزارش خبرآنلاین استان اصفهان، امروز مصادف با روز بزرگداشت شیخ بهایی و منصوب به روز معمار حمام قاضی اصفهان و خانه گفتمان شهری در اصفهان به بهره برداری می رسد.

حمیدرضا امیرخانی مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان ضمن تبریک روز معمار به تمامی مهندسین معمار استان در این باره اظهار داشت: به مناسبت این روز حمام قاضی واقع در خیابان ابن سینای اصفهان با کاربری حمام و به عنوان یکی از آثار باستانی این شهر با پیشینه صفوی که طی سال گذشته مورد بازسازی و بهسازی با اصول معماری تاریخی انجام گرفته و جهت استفاده عموم همشهریان و گردشگران بهره برداری می شود.

وی افزود: پیرو سیاست های دولت در خصوص تخصیص یک خانه تاریخی به عنوان خانه گفتمان شهری در اصفهان، خانه تاریخی موسوم به خانه جنگجویان در حال انجام مراحل نهایی خود است که به منظور خانه گفتمان شهری برای استفاده حرفه مندان ایجاد و بهره برداری خواهد شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1252736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =