۴ نفر
۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
کنایه ظریف به اعتراف جنجالی پمپئو/ عکس

وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار توئیتی به سخنرانی اخیر مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین، ظریف در توئیترش نوشت: آقای پمپئو در وزارت امور خارجه هم به همین کار ادامه می‌دهی. (خاطره گویی پمپئو از دروغ و فریبکاری و دزدی در CIA)
آقای ترامپ، کارزار انتخاباتی تو علیه مداخلات احمقانه پرهزینه بود. دارودسته تبهکار جنگ‌طلب و قصاب‌ها، تیم بدنام B  (بولتون، بیبی نتانیاهو، بن سلمان و بن زاید)، برای چیزی بسیار فراتر از  آنچه تو برای آن چانه می‌زنی،  نقشه کشیده‌اند. این ویدئوی وایس را ببین(فیلم وایس در مورد دیک چینی ساخته ۲۰۱۸ و نامزد ۸ اسکار)

لازم به ذکر است وزیر امور خارجه آمریکا و رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در یکی از سخنرانی های اخیر خود به اقدامات غیراخلاقی سازمان سیا اذعان کرد.

پمپئو که هفته گذشته در دانشگاه «ای اند ام» تگزاس حضور یافته بود، در بخشی از صحبت‌هایش در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان، فعالیت دیپلماتیک را امری دشوار توصیف کرد و گفت دشواری کار فقط به وزارت امور خارجه مربوط نیست و هر کاری از جمله ریاست بر سازمان سیا دشواری‌های خود را دارد.

وی افزود: «شعار [دانشگاه نظامی] "وست پوینت" (دانشگاه محل تحصیل پامپئو) چه بود؟ دروغ نگو، فریبکاری نکن، دزدی نکن و کسانی که این کار را می‌کنند، تحمل نکن. وقتی من رئیس سیا بودم، ما دروغ می‌گفتیم، فریبکاری می‌کردیم، دزدی می‌کردیم. ما برای این کارها یک دوره کامل آموزشی داشتیم. این به شما شکوه تجربه (آزمون و خطای) آمریکایی را یادآوری می‌کند» .

310311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1253122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
    49 31
    آقای ظریف! با توئیت بازی و کنایه زدن؛ دلار تغییری میکنه؟! وضع مردم بهتر میشه؟!
  • حامد IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
    14 39
    من از توییت های قلمبه سلمبه تو یکی خسته شدم دیگه... برادر ظریف، همه میتونن پشت کامپیوتر بشینن و توییت کنن. یه کاری بکن بابا. فقط داری به این و اون توهین میکنی.
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
    15 25
    من از توییت های قلمبه سلمبه تو یکی خسته شدم دیگه... برادر ظریف، همه میتونن پشت کامپیوتر بشینن و توییت کنن. یه کاری بکن بابا. فقط داری به این و اون توهین میکنی.
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
    25 21
    آقای ظریف این توییت های شما لوث شده.