غباررویی گلزار شهدای خرم آباد در اولین روز هفته کار و کارگر

دراولین روز از هفته #کار_وکارگر قبور شهدا با حضور مدیران و کارکنان شورای هماهنگی رفاه اجتماعی ، تشکلات کارگری ، کارگران و کانون هماهنگی شورهای اسلامی در استان غبار روبی و عطر افشانی شد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، همزمان با اولین روز از هفته کارگر با حضور اعضای ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر ، تشکلات کارگری قبور مطهر شهدا غبار روبی و عطر افشانی شد ، یاد و خاطره رشادتهای رزمندگان اسلام و شهدای کارگر نیز گرامی داشته شد .

مدیر کل تعاون_کار_و_رفاه_اجتماعی استان لرستان در این مراسم معنوی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری شعار امسال اظهار داشت: کارگران رکن اصلی رونق تولید هستند و با کار و تلاش و مجاهدت چرخ رونق اقتصادی  کشور را به حرکت در می آورند .

حماسه آفرینی و ازخودگذشتگی کارگران  در عرصه سازندگی و تولید

وی در ادامه افزود :حماسه آفرینی و ازخودگذشتگی کارگران  در عرصه سازندگی و تولید و در روزگار سرنوشت  ساز  دفاع مقدس ضامنبقا و حافظ عزت و آزادگی ملتبزرگ ایران اسلامی بودهاست .خاطره خوش از خودگذشتگی هایاین عزیزان درذهن و بر زبان قدر شناس این سرزمین همواره باقیو بالنده خواهد ماند .

آشتاب با تاکید بر اینکه به برکت خون شهدا ، کشور ما شاهد برقراری امنیت بوده است گفت :همه مسئولین باید با الگو پذیری از شهدای والا مقام خدمتگذاری مردم  را سرلوحه کار خود قرار دهند .

وی کارگران را سنگر بانان عرصه کار و تولید دانست و افزود :مردم نیز با حمایت از کالای ایرانی و خرید محصولات داخلی بستر اشتغال جوانان و حمایت از صنعت و اقتصاد کشور را فراهم کنند .

در پایان مدیران ، کارکنان و کارگران با فرستادن فاتحه و نثار گل یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشتند .

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1253346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =