حسن کامران: نمایندگان تصور می‌کنند اگر دو آتشه بشوند خیلی مهم است اما مردم کاری به این حرف‌ها ندارند

فارس نوشت: وزیر کشور در خصوص ارسال پیامک‌های امنیت اخلاقی به رانندگان، گفت: نیروی انتظامی باید به قانون عمل کند و در قانون به رعایت مسائل اخلاقی تاکید شده است.

حسن کامران نماینده مردم اصفهان اعتقاد دیگری دارد. وقتی از دلیل تند شدن نمایندگان در سال آخر از او پرسیدیم گفت «اینها برای یک لقمه رای است»

کامران در پاسخ به این سوال که منظور شما این است که تندروی باعث می‌شود مردم به آنها رای بدهند گفت: ۸۰ درصد مجلس هر دوره تغییر می‌کند و این موضوع در هر دو جناح راست و چپ هم اتفاق می‌افتد.

او ادامه می‌دهد: معنی این حرف آن است که بازخورد عملکرد آنها منفی است چون اگر مثبت بود دوباره به آنها رای می‌دادند. مردم فریب لیست‌ها را می‌خورندِ البته گروه‌های سیاسی وعده‌هایی می‌دهند که مردم تصور می‌کنند آنها قادرند معجزه کنند اما بعد می‌فهمند هیچ‌کدام هیچ غلطی نکردند.

کامران در پاسخ به این سوال که این موضوع چه ارتباطی می‌تواند با رادیکال شدن نمایندگان داشته باشد می‌گوید: نمایندگان تصور می‌کنند اگر دو آتشه بشوند خیلی مهم است درحالی که مردم کاری به این حرف ها ندارند و باید عمل کنند لذا مسوولین ما چه در مجلس، چه دولت و چه قوه قضائیه باید سه کار بکنند و آن اول تواضع است دوم پرکاری و سوم ساده زیستی اما متاسفانه این مثلث برعکس شده است و برای همین مردم به ما بی‌اعتماد شده‌اند.

مشروح این گزارش را اینجا بخوانید.

214214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1254182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =