تدابیر لازم جهت تقویت سطح تحصیلی در مناطق سیل‌زده لرستان

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: اوژانس‌های اجتماعی تقویت می‌شوند

به گزارش خبرآنلاین لرستان، قاسم ولی زاده  به تمهیدات لازم برای رسیدگی به وضعیت روحی و روانی دانش‌آموزان مناطق سیل زده پلدختر و معمولان اشاره و با ذکر این مطلب که کمیته اجتماعی و مشارکتهای مردمی قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده لرستان اعتباری در این راستا اختصاص خواهد داد، تصریح کرد: مضاف بر این اوژانس‌های اجتماعی بهزیستی در این مناطق تقویت می‌شوند.

تقویت اوژانس‌های اجتماعی بهزیستی

 قاسم ولی‌زاده در جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن گرامیداشت هفته مقام معلم، اظهارکرد: برای مناطق سیل‌زده قرارگاه بازسازی مناطق سیل‌زده در استان تشکیل شد یکی از کمیته‌های این ستاد کمیته اجتماعی و مشارکت‌های مردمی است و از اعتبارات این ستاد درصدی برای برای رسیدگی به وضعیت روحی و روانی و جسمی دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده همچنین تقویت اوژانس‌های اجتماعی بهزیستی اختصاص دارد.

وی با ذکر این مطلب که در سربرگ مکاتبات اداری هفته مقام معلم لحاظ خواهد شد، ادامه داد: در حوزه سطح پوشش تحصیلی پیش دبستانی‌های استان آمار درستی در اختیار نداریم کمااینکه تعدادی از مراکز و سازمان‌ها از جمله سازمان تبلیغات، بانک‌ها، سپاه و کمیته امداد دارای مراکز پیش دبستانی هستند لذا تا پایان تیرماه آمار دقیقی از پیش دبستانی‌های استان جمع‌آوری شود.

ساماندهی پیش دبستانیها
ولی زاده با ذکر این مطلب که در مدارس روستایی، پیش دبستانی‌ ها در کنار مدارس روستایی  ساماندهی شوند، تصریح کرد: افرادی که در پیش دبستانی‌های مناطق کمتر یافته هستند و مشمول سازمان‌های حمایتی قرار نگرفته اند از محل اعتبارات اجتماعی وزارت کشور مورد حمایت قرار می‌گیرند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر ضرورت توجه به مصوبات شورای آموزش و پرورش، تصریح کرد: برای تسهیل تغییر کاربری‌های مدارس طی یک نامه از طرف استاندار با کمیسیون ماده ۵ مکاتبه خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1254879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =