منحصر دانستن دفاع مقدس به قشری خاص جفا به آن است

مهر نوشت: جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، دفاع مقدس را متعلق به تمامی اقشار ‏دانسته و گفت: منحصر دانستن دفاع مقدس به قشری خاص جفا به آن است.‏

سرتیپ محمد فهمیده قاسم زاده ظهر سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی اظهار داشت: دفاع مقدس از افتخارات جاوید ملت ایران در طول تاریخ بوده و برای همیشه تاریخ این هشت سال دفاع مقدس ماندگار خواهد بود.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب ترکیب جدیدی از نیروهای مسلح برای دفاع و پایداری کشور تشکیل دادند که این امور نشانگر اندیشه نظامی حضرت امام در فرماندهی نظامی ایشان بود.

قاسم زاده با اشاره به نقش آفرینی تمامی اقشار در جریان دفاع مقدس گفت: هنر حضرت امام (ره) آوردن تمامی اقشار به میدان بود و اگر این دفاع مقدس را منحصر به قشر خاص بدانیم جفا به آن است که این امر در سایه هنر امام خمینی (ره) در فرماندهی قلوب مردم بوده است.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: همگان می‌دانند که در هشت سال دفاع مقدس، پیروزی کامل از آن ما بوده است چرا که در آخر جنگ یک متری از این کشور به کسی داده نشد و از سوی دیگر هم اکنون فرهنگ دفاع مقدس به فرهنگ مقاومت در کشور تبدیل شده است.

وی بر لزوم تجهیز موزه دفاع مقدس استان تاکید کرد و گفت: این مکان باید یادآور خاطره ایثار و جهاد رزمندگان دفاع مقدس باشد که باید هر چه سریع‌تر شاهد تجهیز این مکان باشیم.

گفتنی است در این مراسم از زحمات چند ساله سردار سرتیپ دوم پاسدار عزت الله جعفری تقدیر شده و سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلیزاده به عنوان مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان منصوب شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1254984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =