فدراسیون کونگ‌فو میزبان ریاست کمیته ملی المپیک

صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک به فدراسیون کونگ‌فو رفت و با رئیس این فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آقای دکتر صالحی امیری رئیس محترم کمیته ملی المپیک به اتفاق آقایان مهندس شهنازی دبیرکل، رحیمی و سعیدی عضو هیات اجرایی، در محل فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی با مسئولین فدراسیون دیدار و گفتگو داشته اند.

ابتدا آقای حیدری خلاصه ای از فعالیت های بین المللی فدراسیون جهانی و آسیایی توآی (هنرهای رزمی ایرانی) در مورد چگونگی تشکیل مجمع جهانی و آسیایی تا میزبانی مسابقات و سایر رویدادهای ورزشی برای اعضا جلسه تشریح و سپس به میزبانی مسابقات جهانی توآی در ایران اشاره داشته اند.

فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی میزبان ریاست محترم کمیته ملی المپیک و هیات همراه

سپس آقای سودی مراحل و روند تشکیل مجامع آسیایی و جهانی را مطرح کردند.

سپس آقای صالحی امیری رئیس محترم کمیته ملی المپیک ضمن اظهار تشکر از تلاش و کوشش هیات رئیسه فدراسیون، در مورد معرفی و توسعه بین المللی هنرهای رزمی توآی و تشکیل مجامع جهانی و آسیایی توآی اظهار نمودند که کمیته ملی المپیک در خصوص توسعه بین‌المللی هنرهای رزمی توآی که ثبت فدراسیون های آسیایی و جهانی توای در مراجع بین‌المللی ورزشی نهایت همکاری را خواهند داشت.

فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی میزبان ریاست محترم کمیته ملی المپیک و هیات همراه

سپس آقای مهندس شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک خلاصه ای از روند مراحل تشکیل مجامع آسیایی و جهانی را به اطلاع حضار رساندند و اظهار داشته اند که کمیته ملی المپیک از ابتدای شروع تاسیس فدراسیون ‌های مذکور، همکاری لازم را بعمل آوردند و در آینده بیشتر از این همکاری را ادامه خواهند داد.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1255219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =