کاهش ۲.۲ نرخ بیکاری البرز در زمستان ۹۷ نسبت به پاییز

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: برای پیشرفت پروژه ها و برنامه های استان هر زمان که نیاز به همراهی و مساعدت ملی بوده توانسته ایم توجه مسئولان ملی را جلب کنیم.

به گزارش خبرآنلاین البرز، شهبازی در مراسم افتتاح فاز یک کمربند شرقی مهرشهر کرج که ظهر چهارشنبه برگزار شد، با اشاره به نقش شوراهای اسلامی شهر و روستا، افزود: ۹ اردیبهشت ۷۸ کار رسمی شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز شد.

وی ادامه داد: همراه با شروع فعالیت شوراها شور و انگیزه مردم به مشارکت اجتماعی در کشور افزایش یافت.

شهبازی با اشاره به اینکه امید است نهاد ارزشمند شورا روز به روز به جایگاه واقعی خود پی ببرند، گفت: شوراها نماد حاکمیت اراده مردم بر سرنوشت خود است.

وی افزود: اکنون در شهرستان کرج همت والایی برای عمران و آبادانی وجود دارد و اتحاد و هم افزایی اعضای شورای اسلامی شهر کرج در این راستا مشهود است. 


استاندار البرز اضافه کرد: شهر کرج به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده و پروژه های حائز اهمیتی فعال شده اند.

وی گفت: در شرایط کنونی پروژه های بزرگ راهسازی مانند کمربندشمالی کرج، راه هشتگردطالقان، آبیک چرمشهر، ادامه آزادراه همت و... در حال تکمیل است که بخش بزرگی از این پروژه ها امسال به بهره برداری می رسد. 

وی عنوان کرد: برای پیشرفت پروژه ها و برنامه های استان هر زمان که نیاز به همراهی و مساعدت ملی بوده توانسته ایم توجه مسئولان ملی را جلب کنیم.

استاندار البرز با اشاره به افزایش اعتبارات عمرانی استان، گفت: این افزایش اعتبارات به طور متوسط در کشور ۸ درصد بوده ولی در البرز حدود ۱۱ درصد بوده است.

وی افزود: جای خرسندی دارد که ۱۳ عضو شورای اسلامی شهر کرج با یکدیگر برای عمران و آبادانی کلانشهر کرج متحد و همدل هستند.

وی گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته نرخ بیکاری در زمستان ۹۷ به میزان ۲.۲ درصد کاهش داشته است.

استاندار البرز افزود: توسعه حمل و نقل عمومی یکی از ضرورت های شهرهای بزرگ است که این امر در کلانشهر کرج در حال پیگیری و ارتقا است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1255453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =