عذرخواهی فرماندار ارومیه بابت کوتاهی در برگزاری جلسات مستمر با تشکل‌های کارگری

فرماندار ارومیه در دیدار با مسئولین و روسای خانه کارگر و تشکلهای کارگری استان بابت هرگونه کوتاهی در برگزاری جلسات مستمر با نمایندگان تشکلهای کارگری و پیگیری مشکلات این قشر تلاشگر عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، علیرضا ملامحمدی‌زاده فرماندار ارومیه در دیدار صمیمی با مسئولین و روسای خانه کارگر و تشکل‌های کارگری استان و شهرستان ارومیه که به مناسبت روز جهانی کارگر برگزار شد، با عذرخواهی از این قشر زحمتکش بابت هرگونه کوتاهی در برگزاری جلسات مستمر با نمایندگان تشکلهای کارگری و پیگیری مشکلات آنان گفت: با همراهی دولت و کارگران، بسیاری از مشکلات موجود برطرف خواهد شد ضمن اینکه تشکل‌های کارگری، مشکلات واحدهای مختلف را به فرمانداری اطلاع داده و بنده را در رفع این مشکلات یاری رسانند.
وی خاطر نشان کرد: ما مدیون زحمات کارگران هستیم و باید در مسیر کاستن مشکلات این قشر تلاشگر بکوشیم.

فرماندار ارومیه در این جلسه در تماسی با مسئولین مربوطه، دستور داد که تامین گوشت مورد نیاز کارگران شهرستان ارومیه در اولویت قرار بگیرد.

رئیس خانه کارگر استان نیز در این دیدار گفت: دولت تدبیر و امید تلاش قابل توجهی در راستای اشتغال زایی داشته است و جامعه کارگری همواره حامی و همراه دولت بوده است ضمن اینکه امیدوارم با تدبیر دولت، مطالبات جامعه کارگری تامین شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1255556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =