بهره‌برداری از ساختمان ارتباطات و فناروی اطلاعات در اواخر آذرماه 

معاون توسعه ی مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزرات با اشاره به اینکه زمان افتتاح این پروژه آذرماه سال ۹۸ تعریف شده بود، افزود: پروژه ساختمان ارتباطات و فناوری استان اردبیل باید خردادماه امسال به بهره برداری می رسید که به دلایل مشکلات آبهای زیرزمینی و همچنین سردسیر بودن منطقه به تاخیر افتاده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، فرهاد معرفی ظهر امروز در بازید از ساختمان در حال احداث ارتباطات و فناوری اطلاعات در حضور جمعی از خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه یکی از ۸ پروژه ی در حال در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می باشد.

وی افزود: ۲۶ پروژه کلی در این سازمان تعریف شده است که هم اکنون ۸ پروژه در کل کشور در حال اجرا است و مابقی در مرحله واگذاری به پیمانکار و مشاوره می باشد.

معاون توسعه ی مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزرات با اشاره به اینکه این پروژه از لحاظ استاندارهای فنی در همه حوزه ها در بهترین شرایط قرار گرفته که طبق برآورد از زمان صدور پروانه ظرف ۳۶ ماه به بهره برداری خواهد رسید.

معارفی با اشاره به اینکه زمان افتتاح این پروژه آذرماه سال ۹۸ تعریف شده بود، افزود: پروژه ساختمان ارتباطات و فناوری استان اردبیل باید خردادماه امسال به بهره برداری می رسید که به دلایل مشکلات آبهای زیرزمینی و همچنین سردسیر بودن منطقه به تاخیر افتاده است.

وی در ادامه با اهمیت خواندن تجمیع تمامی شرکت های زیر مجموعه های شرکت ارتباطات در این ساختمان، گفت: تجمیع مراکز در یک مکان باعث افزایش خدمات و ارتقاء کیفیت و تسهیل خدمات رسانی به مردم می شود.

معارفی با اشاره به اینکه وزارتخانه ارتباطات دارای ۱۰ دستگاه تابع می باشد که به نوعی همه آنها باهم مرتبط می باشد، افزود: امیدواریم با تجمیع کردن همه این دستگاه ها در این ساختمان سرعت قابل قبولی در ارایه خدمات به مشتریان داشته باشیم.

معاون توسعه ی مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزرات در ادامه گفت: در این ساختمان زیرساخت های مرکز دیتاسنتر تعریف شده که در صورت نیاز استان، این مرکز قابل تحهیز است.


46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1255569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =