۰ نفر
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
 تخلف ۲ میلیارد ریالی اصناف مشهد در یک هفته

ایرنا نوشت: مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد گفت: صنوف مختلف این شهر طی مرحله نخست از اجرای طرح بازرسی این نهاد ویژه ماه رمضان یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال تخلف کردند.

امیر دلداری افزود: طرح بازرسی از صنوف ویژه ماه مبارک رمضان که از ششم اردیبهشت ماه توسط اتاق اصناف مشهد آغاز شده است تا ۱۳ خرداد ماه ادامه دارد.

وی اظهار داشت: در مرحله نخست این طرح، تمرکز بازرسی ها بر فروش مواد غذایی بویژه گوشت قرمز، مرغ و ماهی، روغن، حبوبات و نان بوده است.

وی گفت: در این مرحله ۳۳ گشت مشترک با مرکز بهداشت، دامپزشکی و تعزیرات حکومتی در بازار انجام شد که از این تعداد ۲۷ گشت با اتحادیه ها و کارشناسان حوزه کالاهای اساسی و تامین سلامت و امنیت غذایی بوده است.

دلداری افزود: سه گشت مشترک منطقه ای نیز با استفاده از ظرفیت کامل ۲۳ تیم بازرسی این نهاد در عمده فروشی ها و بازارهای بزرگ شهر انجام شد که هدف آن بازرسی مواد غذایی بود.

وی اظهار داشت: در مرحله نخست این طرخ هزار و ۸۷۰ بازرسی از صنوف و بازار مشهد انجام شد که منجر به تهیه ۲۶۷ فرم تخلف به ارزش یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال گردید.

وی گفت: تمرکز بازرسان اتاق اصناف در مرحله دوم این طرح، بر نحوه توزیع کالاهای اساسی و اقلام دارای نرخ مصوب و نانوایی ها خواهد بود.

۸۷ هزار و ۲۶۷ واحد صنفی دارای جواز کسب در مشهد مقدس فعالیت دارد.

۲۲۶۲۲۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1256441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =