دیدارمدیرکل آموزش وپرورش استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به مناسبت هفته معلم

مدیرکل آموزش وپرورش استان و جمعی از کارکنان اداره کل آموزش وپرورش و فرهنگیان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به مناسبت هفته معلم دیدار نمودند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش استان ، در این دیدار حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد  اظهار داشت: توفیق بسیار ارزشمندی است که در جمع شما فرهنگیان عزیز و تلاشگران علم و دانش و ایمان واخلاق هستیم.

 حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام افزود: معلمین وتلاشگران عرصه تعلیم وتربیت باید نسبت به دیگران در عمق بخشیدن به ایمان پیشقدم باشند تا بتوانندبه جوانان و نوجوانان روحیه ایمانی، انقلابی و اخلاقی تزریق کنند و در خصوص ارتباط و انس دانش آموزان با خداوند تعالی دغدغه داشته باشند و آموزش وپرروش باید مساجد را زنده کنند و هرمدرسه ای با مسجد محله اش در ارتباط باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد  تصریح کرد: باید راه امام راحل و شهدا را به واقع در مدارس پیاده کنیم و پیام هایی از وصایای شهدا را درکلاس های درس پیاده کنیم و دانش آموزان را با فرهنگ شهید وشهادت آشنا سازیم.

وی خاطر نشان کرد: استکباران می خواهند سرحلقه تربیت در دست خودشان باشد تا انسان هایی مطابق تفکرات خود تربیت کنند و روحیه ظلم ستیزی خودشان را حفظ کنند. ما مبانی تربیتی قوی داریم و اگر بتوانیم آن را به دنیا صادر کنیم دنیا هم از آن استقبال می کند، آثار شهید مطهری مستخرج از آیات قرآن است و این ها همان سند تحول است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد  در پایان بیان کرد: رسالت معلم این است برآنچه در اطرافش می گذرد نظارت مستمر داشته باشد و دغدغه معیشت فرهنگیان را باید مسؤولین حل کنند.

در ادامه فرحناز قائدامینی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: همه فرستادگان الهی معلم انسان ها بودند و در کشور ما نیز همیشه معلمین در سازندگی کشور تلاش نموده اند و افتخار ما این است که رهرو این عزیزان باشیم.

قائدامینی ضمن بیان اینکه نباید شأن و جایگاه معلمی را فراموش کنیم، افزود: سنت وسیره پیامبران الهی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و امیدواریم که بتوانیم رهنمودهای نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد را در برنامه های کاری خود مدنظر قرار دهیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1256650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =