۱ نفر
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
اکران سینماها در ماه رمضان مشخص شد

با آغاز ماه مبارک رمضان، چهار فیلم «تولدت مبارک»، «خانه دیگری»، «سامورایی در برلین» و «وکیل مدافع» روی پرده سینماها می‌روند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم‌های «تولدت مبارک» به کارگردانی سمیه زارعی‌نژاد، «خانه دیگری» به کارگردانی بهنوش صادقی، «سامورایی در برلین» به کارگردانی مهدی نادری و «وکیل مدافع» به کارگردانی سلما بابایی از چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت اکران می‌شوند.

فیلم «تولدت مبارک» در سرگروه آزادی بعد از فیلم «زندانی‌ها» روی پرده می‌آید. در سرگروه آستارا، بعد از فیلم «متری شش و نیم»، قرارداد فیلم «خانه دیگری» ثبت شده است. در سرگروه باغ کتاب، قرارداد فیلم «سامورایی در برلین» بسته شده است و در سرگروه استقلال هم بعد از فیلم «غلامرضا تختی»، اکران فیلم «وکیل مدافع» آغاز می‌شود.

فیلم‌های «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی و «شبی که ماه کامل شد» به کارگرانی نرگس آبیار هم عید فطر اکران می‌شوند.

۵۷۵۷
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1256697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
    0 0
    بزودی باید منتظر شنیدین نظریات تاپ بشیر حسینی در تمــــام زمینه ها باشیم. رائفی پوری جدید در راه است...!
  • حمید IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
    0 0
    آریا عظیمی نژاد خودش کسیه که برای آهنگ متن سریال پول که چندسال پیش پخش شد ، یکی از معروفترین آهنگهای یک گروه موسیقی بزرگ غربی رو به طور تمام و کمال کاور کرد و در سریال گذاشت بدون اینکه هیچ جایی به این موضوع اشاره کنه !!!