۱ نفر
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
 تولید پراید کی متوقف می شود؟

ایسنا نوشت:اعضای کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و فراکسیون کیفیت و استاندارد با رئیس و معاونان سازمان ملی استاندارد ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.

در حاشیه این جلسه، نیره پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در جمع خبرنگاران درباره وضعیت تصویب استانداردهای هشتادوپنج‌گانه خودرو، تأکید کرد که تاکنون تصمیمی برای توقف خط تولید هیچ خودرویی اتخاذ نشده و تصویب این استانداردها هنوز در دست بررسی است.

وی افزود: برخی از این خودروها برای آزمایش باید به کشورهای دیگر فرستاده شود که در این زمینه به دلیل اعمال تحریم‌ها با مشکلاتی مواجه هستیم.

پیروزبخت در پاسخ به این که آیا تولید پراید در سال جاری متوقف می‌شود یا خیر، اظهار کرد: این مسأله در دست بررسی است و نتیجه قطعی آن مشخص نشده است.

وی افزود: در شورای عالی استاندارد تصویب شده که گزارش‌های فصلی از وضعیت خودروها به این شورا ارائه شود.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در ادامه از تصویب ارائه بسته‌های حمایت از تولید خبر داد و گفت: این بسته‌ها در سه حوزه تولید داخل، صادرات و واردات کالاهای مورد نیاز واحدهای تولیدی تنظیم شده که واحدهای تولیدی می‌توانند در راستای رونق تولید از آن استفاده کنند.

1717
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1256927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
    0 0
    روزی که دیگه مشتری نداشته باشه این اصل اقتصاده
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
    0 0
    لامبورگینی در مقابل پراید111 از هرنظر کم می اورد ان وقت انتظار دارید ما از خط تولید خارجش کنیم شعار سایپا اینه" با پراید تا 1500"