معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت: با شایعه‌سازان بازار خودرو برخورد می‌کنیم/ اجناس ارزان شد

باشگاه خبرنگاران نوشت: معاون امور صنایع وزیر صمت گفت: هیچ کس حق ندارد قیمت‌های حدسی خود را اعلام کنند تا تلاطمی را در بازار به وجود بیاورد.

 فرشاد مقیمی معاون امور صنایع وزیر صمت در حاشیه بیست و دومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی اظهار کرد: موضوع افزایش قیمت خودرو در بازار کشور از نظر وزارت صمت قابل پذیرش نیست و ما شاهد افزایش قیمت خودرو نبودیم، اما بازیگردان‌هایی در این حوزه بودند که از این تلاطم بازار سوء استفاده کرده و مردم را تحریک کردند.

وی ادامه داد: قیمت‌هایی که در بازار و سایت‌ها اعلام می‌شود هیچ خرید و فروشی در آنجا انجام نمی‌شود و اگر هم خرید و فروشی باشد به صورت ظاهری و صوری است تا بگویند قیمت خودرو افزایش یافته است.

مقیمی با اشاره به اینکه ما شاهد روند نزولی کاهش قیمت بازار هستیم و مردم نگران نباشند. بیان کرد:با افرادی که قیمت‌ها را در سایت‌ها اعلام می‌کنند برخورد می‌کنیم چراکه آن‌ها حق ندارند قیمت‌های حدسی شان را اعلام کنند تا تلاطمی را در بازار به وجود بیاورند. از وزارت ارتباطات درخواست کرده ایم تا با عاملان این سایت‌ها برخورد شود.

وی خاطر نشان کرد: شرکت سایپا بیش از ۲ هزار خودرو و ایران خودرو ۱۸۰۰ خودرو را تولید کرده است پس در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

مقیمی تصریح کرد: باید با فضای مجازی و سایت‌هایی که قیمت‌های جعلی را اعلام می‌کنند برخورد شود و مردم باید قیمت‌ها را از شرکت‌های خودروسازی رصد کنند و قیمت‌های آن‌ها را معیار قرار دهند.

معاون امور صنایع وزیر صمت، یادآور شد: علی رغم محدودیتها، تدابیر خاص و ویژه‌ای را در دستور کار قرار خواهیم داد و خودروها را تولید و تعهدات را اجرایی خواهیم کرد؛ پس بنابراین مردم در این زمینه نگران نباشند.

41231
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1257200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =