احسان حدادی: توقعی ندارم، همان امکانات اولیه کافی است

قهرمان پرتاب دیسک ایران و آسیا توانست سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را کسب کند.

عرفان حاج بابایی: احسان حدادی بدون تردید یکی از شاخص ترین ستاره های ورزش ایران است. او که با مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ چشمان همه را به خود مجذوب کرد،حالا برای المپیک ۲۰۲۰ آماده می شود. المپیکی که او خیلی زود و در فاصله حدود یک سال تا آغاز آن،توانسته سهمیه شرکت در آن را مال خود کند. حدادی حالا در گفت و گو با خبرآنلاین در مورد کسب سهمیه المپیک و شرایط خود صحبت کرده است.

احسان حدادی در ابتدا گفت: «یک بار دیگر خدا را شکر می کنم که توانستم سهمیه المپیک را بگیرم. در مسابقات قهرمانی آسیا عملکرد خوبی داشتم و پرتاب خوبی کردم. نیاز هم نبود که بیشتر پرتاب کنم چون با همان ۶۵/۹۵ توانستم سهمیه المپیک را بگیرم. من قبلا هم گفته بودم که به آرامش احتیاج دارم و امیدوارم که این آرامش تا المپیک هم ادامه داشته باشد. الان این رکوردی که زدم با آمادگی ۸۰ درصدی بود و من با ۱۰۰ درصد توانم در مسابقات شرکت نکردم اما خوشحالم که توانستم درنهایت سهمیه را کسب کنم.»

حدادی در خصوص امکاناتی که در اختیارش قرار گرفته گفت: «من توقع خاصی ندارم. فقط همین امکانات اولیه اگر در اختیارم قرار داده شود برایم بس است.من به آمریکا رفتم و تمرینات خیلی خوبی انجام دادم و نتیجه اش را هم دیدیم. من معتقدم اگر هزینه ها در جای درست انجام شود ما اثرش را می بینیم.»

این قهرمان پرتاب دیسک در مورد برنامه اش برای المپیک گفت: «فعلا برنامه عادی خود را پیش می‌برم اما به زودی باید برنامه‌ریزی کنم تا بتوانم بهترین نتیجه را در المپیک بگیرم. الان کمی کمر درد دارم و باید به وضعیت آسیب دیدگی ام هم رسیدگی کنم.»

۲۵۵ ۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1257205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =