۰ نفر
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
گفت‌وگوی برجامی ظریف با لاوروف فردا در مسکو

ایسنا نوشت: وزیر امور خارجه کشورمان، امشب در رأس هیأتی بلندپایه و با هدف رایزنی در خصوص آخرین وضعیت روابط دوجانبه، جدیدترین تحولات منطقه‌ای و موضوعات روز بین المللی با همتای روس خود، عازم پایتخت فدراسیون روسیه خواهد شد.

وزیر خارجه کشورمان روز چهارشنبه در ملاقات با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه مسائل دوجانبه، برجام و سایر مسائل منطقه‌ای و بین المللی را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

همچنین تمدید برنامه همکاری‌های وزارت‌خانه‌های امور خارجه ایران و روسیه و نیز امضای تفاهمنامه در زمینه تسهیلات ورودی و اقامتی برای اعضای خدمه پروازی شرکت‌های هواپیمایی دو کشور از دیگر موضوعات مورد بحث در دیدار وزرای خارجه ایران و روسیه خواهد بود.

در پایان این نشست وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه پروتکل توافق دوجانبه تسهیل شرایط سفر اتباع ایران و روسیه را امضا کرده و در کنفرانس مطبوعاتی نتایج مذاکرات خود را با اصحاب رسانه در میان خواهند گذاشت.

2323
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1257486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
    5 0
    باید کاملا صریح با روسیه و چین هم صحبت و اتمام حجت کرد. الان نقش روسیه در برجام دقیقا چیه؟ روابط اقتصادی سیصد هزار دلاری؟ یا کشوری که در حال گرفتن جای ایران در بازار نفت است؟ یا دوستی که از پشت خنجر میزند؟ نتایج مذاکرات آقای ولایتی با پوتین چه بود؟
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
    5 0
    اگر قراره قطه ارتباط ما با آمریکا فقط بهانه ای برای چین و روسیه برای غارت کشور ما و سوء استفاده از فضای حاکم است باید کاملا صریح به آنها این پیام داده شود که آمریکا میتواند جایگزین آنها گردد و بهتر است که به جای باج دادن به این کشورها به همان کدخدا باج بدهیم تا حداقل مجازات نشویم