تاکید رییس دادگستری آبادان بر کاهش بروکراسی‌های اداری برای حفظ حقوق مردم

نشست هم اندیشی دادگستری آبادان و پزشکی قانونی این شهر به میزبانی دادگستری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، سیروس محمدی زاده در این نشست که در سالن جلسات این دادگستری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط فرهنگی و حساسیت‌هایی که در شهرستان آبادان وجود دارد باید در خصوص پزشکی قانونی به شیوه‌ای عمل شود تا مردم درگیر بروکراسی های اداری نشوند.

وی در ادامه افزود: غالب افرادی که وقتی می‌خواهند به پزشکی قانونی مراجعه کنند از لحاظ روحی آزرده خاطر شدند و با شرایط نامناسب وارد این اداره می‌شوند که خود این موضوع گاها باعث دشواری پاسخگویی همکاران ما در پزشکی قانونی می‌شود.

رییس دادگستری آبادان با اشاره به اینکه حفظ آرامش و سعه صدر در پاسخگویی از مهم ترین مولفه‌های کارمندان پزشکی قانونی آبادان است، تصریح کرد: تاکنون هیچگونه شکایتی از سوی مردم مبنی بر عدم پاسخگویی نامناسب اداره پزشکی قانونی نداشته‌ایم و خود این موضوع نشان دهنده عزم جدی کارکنان زحمتکش این اداره است.

محمدی زاده با بیان اینکه در دادگستری آبادان همواره تلاش کرده ایم تا مشکلات پزشکی قانونی این شهر رفع شود، توضیح داد: قضات ما برای موضوعات حقوقی عام و خاص در راستای احقاق حق مردم موضوعات را با دقت بالا رسیدگی می‌کنند و در این جلسه نیز ضمن تشکر از همکاران قضایی از این عزیزان خدوم می‌خواهم تا از طریق دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان همچنان ارتباط صمیمی و اثربخش به منظور رفع مشکلات مردم با پزشکی قانونی این شهر داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه توجه و دغدغه مدیرکل پزشکی قانونی استان خوزستان در رفع مشکلات شهرستان آبادان در زمینه های ساختمان مناسب، سالن کالبد شکافی و اضافه کردن پزشکی قانونی به فراخور جمعیت آبادان قابل ستایش است، خاطرنشان کرد: دادگستری شهرستان آبادان برای بهبود شرایط پزشکی قانونی این شهر کلیه اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

تلاش‌های قضات دادگستری آبادان

در ادامه جلسه نیز رییس پزشکی قانونی آبادان ضمن تشکر از مجموعه دادگستری این شهر، اظهار کرد: بسیار خرسندم که دادگستری آبادان میزبان این جلسه مهم و تاثیرگذار شد و این جلسه را به فال نیک می‌گیریم.

وی تلاش‌های قضات دادگستری آبادان را مهم و تاثیرگذار قلمداد کرد و یادآور شد: به طور حتم هر اندازه که همفکری بین پزشکی قانونی و قضات این دادگستری بیشتر شود شاهد افزایش سرعت رسیدگی به امورات مردم این شهر ولایتمدار خواهیم بود.

رییس پزشکی قانونی آبادان در ادامه نشست با بیان برخی قوانین عمده در پزشکی قانونی و جراحات پزشکی خاص، اضافه کرد: به صورت شبانه روز پاسخگوی قضات دادگستری آبادان خواهم بود و کلیه موارد مطروحه را پاسخ خواهم کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1257771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =