۰ نفر
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
امسال چقدر افزایش نرخ کرایه تاکسی داشتیم؟

رئیس کمیسیون حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به افزایش ۲۳ درصدی نرخ کرایه‌ها اعلام کرد: این افزایش به عنوان سقف افزایش‌ها است و افزایش بیش از ۲۳ درصد تخلف محسوب می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، محمد علیخانی در حاشیه صد و چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در پایان سال ۱۳۹۷ ما تصویب کرده بودیم که افزایش نرخ کرایه‌ها براساس نرخ تورم انجام شود که نهایتاً افزایش ۲۳ درصدی به تصویب رسید.

به گفته او وظیفه نظارت بر تاکسی‌ها بر عهده سازمان تاکسیرانی است، در حال حاضر ممکن است بعضی خطوط کمتر از ۲۳ درصد افزایش داشته باشد به این ترتیب آن چه مصوب شده لازم الاجراست.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی در خصوص افزایش بیش از ۲۳ درصد در برخی خطوط تاکسیرانی، گفت: فکر نمی‌کنم بالاتر از ۲۳ درصد افزایشی داشته باشیم برخی خطوط کمتر از ۲۳ درصد است و در حقیقت این ۲۳ درصد به عنوان سقف افزایش تعیین شده و اگر جایی بیش از این افزایش پیدا کرده تخلف است و نظارت آن بر عهده تاکسیرانی است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1259006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    2 0
    خط میدان ونک-میدان فاطمی پارسال کرایه اش 2200 بوده و امسال 3000 تومن شده و بیش از 36 درصد افزایش داشته
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    2 0
    پس لطفا تشریف ببرید افزایش نرخ ها رو ببینید! خط انقلاب سید خندان، از 3،100 شده 4 تومن! خط میرداماد از 1،350 شده 1،800 تومن. باقی خطوط هم حتما این تخلف هایی که میفرمایید به وفور انجام شده
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    2 0
    من زنگ زدم تاکسیرانی، گفتند ما 20 تا 27 درصد حق داشتیم کرایه ها رو زیاد کنیم، بعضی از خطوط رو 30 درصد هم زیاد کردیم، یکی دو تا خط رو 50 درصد هم افزایش دادیم و همه شون هم مصوبه شورای شهر رو داشتیم پشت سر خودمون! خبرآنلاین لطفا پیگیری کنید که هر دروغی منتشر نشه