افزایش ۱۹/۳ درصدی تعداد ورزشکاران سازمان یافته در چهارمحال و بختیاری

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان چهارمحال و بختیاری از افزایش ۱۹/۳ درصدی تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان در سال۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،   فرامرز شاهین، افزایش ۱۹/۳درصدی آمار ورزشکاران سازمان یافته استان درمقایسه با سال ۱۳۹۶ را شاخص ترین عملکرد هیات پزشکی ورزشی استان در سال گذشته عنوان کرد و گفت: این آمار از ۳۹ هزار و ۸۵۳ نفر درسال ۹۶ به ۴۷ هزار و ۵۴۷ نفر افزایش یافت.
وی در ادامه برگزاری۱۴دوره آموزشی مختلف از جمله حرکات اصلاحی و پیشگیری از آسیب‌های ورزشی، ورزش و سالمندان، کمک های اولیه در ورزش، حقوق ورزشی و... را از مهمترین فعالیت های کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان عنوان کرد.
رئیس هیات پزشکی ورزشی استان با اشاره به پوشش پزشکی مسابقات ورزشی افزود: در سال گذشته کمیته مسابقات این هیات ۷۰۲ ساعت پوشش پزشکی مسابقات آقایان و ۲۶۱ ساعت مسابقات بانوان را پوشش داد.
وی صدور ۶۷ مورد کارت صحت سلامت، معرفی ۲۶ نفر به فدراسیون پزشکی ورزشی و ارجاع جهت ادامه درمان، وانعقاد قرارداد با درمانگاه رازی جهت ارائه خدمات به ورزشکاران و کارکنان
اداره کل ورزش و جوانان با ۱۰ درصد تخفیف را جزء مهمترین عملکرد کمیته درمان هیات پزشکی ورزشی عنوان کرد.
شاهین تصریح کرد: انجام ۵۵۰ مورد بازرسی که تعداد۲۷۵ مورد بازدید اولیه و۱۰۰ مورد بازدید ثانویه و ۱۷۵ مورد بازدید ادواری از باشگاه و اماکن ورزشی استان، عملکرد ستاد نظارت بر سلامت باشگاهها و۵۰ نفر مشاوره تغذیه و ۳۱ نفر مشاور روانشناسی
نیز از عملکرد خدمات این هیات درر سال گذشته بوده است.
وی در پایان برگزاری نشست سالیانه مسئولین کمیته خدمات درمانی و بازرسین ستاد نظارت بر سلامت باشگاههای شهرستانها و بخش ها و اهداء لوح تقدیر به شهرستانها و بخش های برتر و تجهیز نمودن شهرستانها و بخش ها به سیستم سخت افراری جهت صدور آنلاین کارت عضویت کمیته خدمات درمانی در سال ۱۳۹۸ را نیز از دیگر اقدامات این هیات عنوان کرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1259412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =