۳ میلیارد تومان از جرائم بیمه‌ای کافرمایان شهرستان بویراحمد مشمول بخشودگی قرار گرفت

فرماندار بویراحمد  گفت:بنا  به گفته تامین اجتماعی ۳ میلیارد تومان از جرائم بیمه ای کافرمایان در راستای اشتغال پایدار  در سال ۹۷ مشمول بخشودگی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، شاهرخ کناری در جلسه شورای اشتغال شهرستان بویراحمد با اعلام اینکه بدهی تامین اجتماعی ۷۵۰ کارگاه در شهرستان بویراحمدتا پایان سال ۹۷ قسطی شده است عنوان کرد: :بدهکاران تامین اجتماعی  چنانچه برای بار دوم و سوم جهت اقسط بدهی مراجعه کنند با آنان همکاری خواهد شد .

وی در خصوص موسسات کاریابی بیان کرد: توقع می رود برای فارغ التحصیلان رشته های مختلف در خصوص اطلاع رسانی جهت مشوق های پیش بینی شده برای فارغ التحصیلان هر رشته همکاری کنند

کناری ابراز داشت: ۵۱ درصد از طرح های اشتغال زا شهرستان بویراحمد موفق به اخذ تسهیلات بانکی شدند .

شاهرخ کناری ادامه داد:چند طرح بزرگ صنعتی و شهرک های صنعتی برای جذب تسهیلات خود پی گیری کنند تا بتوانیم تسهیلات اختصاص یافته را بطور کامل جذب کنیم  ودر زمینه تسهیلات روستایی از بانک ها انتظار داریم سخت گیری کمتری داشته باشند.

کناری ادامه داد : طرح های تولیدی می توانند با مراجعه به سایت بهین یاب  از تسهیلات مناسبی استفاده کنند که لازم است صنعت معدن و تجارت در این زمینه اطلاع رسانی بهتری داشته باشد.

وی تصریح کرد: از طرح های مختلف اشتغال زایی تقریبا باید ۴ تا ۵ هزار نفر جذب شده باشند ، همه دستگاهها با بانک ها جهت اخذ این تسهیلات همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند و از بانک ها خواهش داریم که به طرح هایی که برای گرفتن مصوبه مراجعه می کنند کد کارگاهی دریافت کنند .

فرماندار بویراحمد ضمن تاکید بر ارائه  آمار صحیح جذب تسهیلات اشتغال زایی اضافه کرد: تامین اجتماعی دقت کند که ارائه آمار کارگاهها جهت جذب اشتغال منطبق با واقعیات باشد .

کناری تصریح کرد : در خصوص مفتاح الجنه و  سرکشی از ایتام و خانواده های نیازمند بنا به رسوم ماه مبارک رمضان این مهم  و همینطور دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را  در دستور کار خود قرار دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1259436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =