خدمات‌دهی درمانی رایگان به ۱۸۵۰ نفر در اردبیل

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در طول هفته هلال احمر ۱۰ تیم بهداشت و درمان اضطراری این جمعیت به مناطق محروم اعزام و بیش از یک هزار و ۸۵۰ نفر از خدمات درمانی بهره‌مند شدند.

رامین معبودی اظهار داشت: در طول هفته هلال احمر ۱۰ تیم بهداشت و درمان اضطراری این جمعیت به مناطق محروم اعزام و بیش از یک هزار و ۸۵۰ نفر از خدمات درمانی بهره‌مند شدند.

وی افزود: روستاهای انیلو بخش هیر اردبیل، قشلاق حاج خان اوغلان بیله‌سوار، علملو قشلاق کاظم اوغلان پارس‌آباد، کلستان علیای خلخال، درآباد سرعین، ، بنیاد آباد کوثر، ولی بیگلو و قشلاق خان اوغلان بخش انگوت گرمی، زیرزمین شهرستان مشگین‌شهر، بویاخچلو، علی کمر، صالح قشلاق، اوچ بلاغ و گلینج قشلاق نمین و روستای کلاسر و گلجه نیر ۱۶ روستایی بودند که جمعیت هلال احمر استان اردبیل در قالب تیم بهداشت و درمان اضطراری به ارائه خدمات پرداختند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: تیم بهداشت و درمان اضطراری جمعیت استان با ۱۰ پزشک عمومی، ۱۰ پرستار، ۱۱ ماما ، ۸ کارشناس بهداشت محیط، ۹ کارشناس بهداشت روان، ۷ کارشناس تغذیه، ۲۳ کارمند و ۳۴ نجاتگر در روستاهای محروم حضور داشته و به مردم روستاها خدمات ارائه می‌کردند.

معبودی با اشاره به اینکه یک هزار و ۸۶۷  نفر از خدمات جمعیت هلال احمر استان اردبیل بهره‌مند شدند، تصریح کرد: این تیم‌ها علاوه بر ارائه خدمات دارویی و درمانی رایگان، ۴۰۰ بسته بهداشتی نیز در بین مردم توزیع کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی دارو و خدمات ارائه شده این تیم‌ها بیش از ۳۵۳ میلیون ریال بوده است، افزود: تیم‌های بهداشت و درمان اضطراری با هدف بهبود و ارتقای سلامت مردم مناطق محروم به روستاها اعزام می‌شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1259495

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =