استقبال بی‌نظیر مردم از نمایشگاه کتب و نرم‌افزارهای علوم قرآنی استان چهارمحال‌وبختیاری

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: استقبال و حضور گسترده مردم استان در اولین روزهای نمایشگاه کتب و نرم افزارهای علوم قرآنی حقیقتا برای همه دست اندرکاران نمایشگاه، غافلگیرکننده بود.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،  جواد کارگران ضمن اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های گسترده استان در رابطه با فعالیت های فرهنگی و قرآنی و علاقه مندی بسیار مردم برای بازدید از نمایشگاه قرآن استان، خاطر نشان کرد: این نمایشگاه به لطف خداوند و به یاری قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت "علیهم السلام" با کیفیت و کمیت مناسب افتتاح شد.

وی با اشاره به فعالیت بخش های نرم افزارها، ناشران، کارگاه های آموزشی و صنایع دستی قرآنی، غرفه های کودک و نوجوان، مؤسسات قرآنی و انجمن های هنری در این نمایشگاه گفت: شاید یکی از جذاب ترین بخش های نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت استان، حضور استقبال کم نظیر مردم در اولین روزهای افتتاح این نمایشگاه می باشد. 
کارگران با بیان اینکه علی رغم تقاضاهای بسیار زیاد مردم و غرفه داران برای تمدید نمایشگاه، به دلیل برخی شرایط و محدودیت ها امکان افزایش غرفه و تمدید زمان برگزاری نمایشگاه وجود ندارد، خاطرنشان کرد: استقبال و حضور گسترده مردم در نمایشگاه قرآن، حقیقتا برای همه دست اندرکاران و مسئولین برگزاری نمایشگاه غافلگیرکننده و مایه مباهات و مسرت می باشد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1259830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =