قصه مردی که زندگی‌اش با چاقو، خدمت و افتخار پیوند خورد، در «هزار داستان»

در یازدهمین شب از شب‌های «هزار داستان» سعید شیخ‌زاده میزبان مهمانی است که مسیر زندگی را با چاقو خلاف و زندان شروع کرد و با خدمت و افتخار به بلوغ و اوج رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یازدهمین شب از برنامه گفت‌وگو محور «هزار داستان» به روایت مردانی می‌پردازد که در سال‌های دفاع مقدس زندگی متفاوتی را طی کرده‌اند. در این برنامه سعید شیخ‌زاده مجری، بازیگر و مدیر دوبلاژ میزبان دو مهمانی است که برای تغییر خود مسیر طولانی را طی کرده‌اند.

اولین داستان، روایت مردی است که در جنوب شهر تهران به دنیا آمده، سال‌های نوجوانی و جوانی خود را در شرایطی سپری کرده که به دلایل اجتماعی با درگیری و دعوا طی شده است، او غیرت عجیبی روی هم‌محله‌ای‌هایش داشت و برای دوستانش سینه سپر می‌کرد و بابت این اخلاقش اکثر اوقات کارش به دعوا و درگیر در حمایت از آن‌ها ختم می‌شد. به قول خودش در دعوا حلوا خیرات نمی‌کردند و کار به زدوخورد و کتک‌کاری می‌رسیده است. اگرچه پای او به خاطر خلاف‌هایش به کلانتری و دادگاه باز می‌شود اما آن روزها را مایه افتخار خود نمی‌داند.

او می‌گوید آن سال‌ها اگر چه شروشور داشته اما احترام بزرگ‌تر را هرگز فراموش نمی‌کرده است. او بعد از خلاص شدن از این ماجراها به توصیه پدرش به سربازی می‌رود. در سربازی اتفاقاتی می‌افتد که زندگی اش را متحول می‌ کند.

مهمان دوم برنامه داستانی را روایت می‌کند که بنا به دلایلی سه سال با مهمان اول در یک جا زندگی می‌کرد و سرنوشت این دو باهم گره می‌خورد.

یازدهمین قسمت از فصل پنجم «هزار داستان» جمعه ۲۷ اردیبهشت از شبکه نسیم پخش خواهد شد. جواد فرحانی همچون فصل‌های گذشته تهیه‌کننده این برنامه است و مریم نوابی نژاد کارگردانی آن را به عهده دارد. این برنامه ساعت سه بامداد و ۱۳ ظهر روز بعد تکرار خواهد شد.

۲۵۸۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1261001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =