روایت لاله صبوری از زندگی خاص کودکان در «هزار داستان»

در هفتمین شب از «هزار داستان» روایت کودکانی را می‌بینیم که اتفاقاتی خاص را در زندگی تجربه کرده‌ و به کمک علم پزشکی درک تازه‌ای از جهان پیرامون خود پیدا می‌کنند.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در شب هفتم این فصل از «هزار داستان»، لاله صبوری بازیگر سینما و تلویزیون میزبان دو مهمان است، کودکی که اتفاقات چند ساله زندگی خودش را روایت می‌کند و مادری که فرآیند به دنیا آمدن کودکانش را شرح می‌دهد.

یلدا دختر خردسال که با پدر و مادرش مهمانان برنامه هستند، روایتش از روزهایی آغاز می‌شود که شش ماه دارد، مادر یلدا علی‌رغم تمام علائم سلامت یک‌بار دیگر از پزشک می‌خواهد تا بخشی از آزمایش‌های فرزندش تکرار شود. جواب آزمایش با آنچه پدر و مادر انتظار دارند یکسان نیست و داستان یلدا از این نقطه آغاز شده و با نوا و موسیقی درآمیخته می‌شود.

لاله صبوری در بخش دیگر این برنامه میزبان خانمی است که ۱۸ سال صاحب فرزند نمی‌شد، او سرگردان بین مراکز باروری برای درمان است، اینکه جوابش را بعد از ۱۸ سال می‌گیرد و صاحب فرزندانی می‌شود، داستانی است که در این برنامه آن را روایت می‌کند.

هفتمین قسمت از فصل پنجم «هزار داستان» به میزبانی لاله صبوری بازیگر تلویزیون و سینما اجرا شده و همچون دوره‌های پیش جواد فرحانی تهیه‌کننده و مریم نوابی نژاد کارگردانی این مجموعه گفت و گو محور را به عهده‌دارند. زمان پخش این قسمت ساعت ۱۹ دوشنبه ۲۳ اردیبهشت از شبکه نسیم است و تکرار آن ساعت سه بامداد و ۱۳ ظهر روز بعد خواهد بود.

۵۷۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1259529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =