۲ نفر
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲
تلویزیون از پخش یک آگهی کوتاه آمد/ عکس

مدیرکل روابط عمومی صداوسیما از کاهش حجم تبلیغات مربوط به اهدای عضو در تلویزیون بنا به درخواست مخاطبان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در توییتی از کاهش تبلیغات مربوط به اهدای عضو در تلویزیون خبر داد و نوشت: «دیروز برخی به حق از حجم زیاد تبلیغ تشویق به اهدا عضو انتقاد داشتند. برغم اینکه با همین تبلیغ ثبت نام روزانه چهل برابر شده و تازه به ‌ایده‌آل آمارهای جهانی رسیده‌آیم اما امروز با مدیرکل بازرگانی سازمان صحبت کردم و قرار شد برای تامین نظر مخاطبان از حجم این تبلیغ کاسته شود.»

۵۷۲۴۳

کد خبر 1261859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
    31 13
    آره بابا یعنی چی ؟؟؟؟ ملت رو جو گیر میکنید. همین قدر که بدونن هست کافیه !
  • محمد IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
    19 6
    حسنی به مکتب نمی رفت ... اگه می رفت جمعه می رفت!
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
    71 6
    ااااااا پس نظر مخاطبان هم مهمه و مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما هم این قدر قدرت داره که میتونه فتیله بعضی کارها رو پایین بکشه. یه دیالوگی هم با فروغی داشته باشه بد نیست
  • دلیل IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
    56 1
    حالا این جا شد نظر مخاطبان؟؟؟
  • حسین IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    59 1
    اهدا عضو کاملا عمل انسان دوستانه و خداپسندانه است ولی لطفا برای تبلیغ عمل ای بدعت گذاری نکنید جشن تولد برای مرده یعنی چی؟
  • IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    1 4
    بس که خسته کننده و کلیشه ای و بد ساختن وگرنه تبلیغاتی هست که آدم 10 بارم میبینن خسته نمیشه
  • IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    7 0
    پس نظر مخااطب هم براتون اهمیت داره .پس لطف کنید نود رو هم برگردونید
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    3 1
    خیلی بد ساخته شده بود
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    3 1
    از اين به بعد ميترسيم بريم زير تيغ جراحي زيرا ممكن است بعد از عمل چند عضو گم شود
  • مهدی IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    4 0
    از کی تا حالا نظر مخاطبان مهم شده است