برگزاری جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان چهارمحال‌وبختیاری

دومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری به ریاست استاندار چهارمحال و بختیاری، به‌منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی و با هدف ایجاد رونق در تولید برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال بختیاری ، استاندار چهارمحال و بختیاری در دومین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری گفت: از مجموع 11طرح های بررسی شده 4 طرح در بخش کشاوری و 7 طرح در حوزه صنعت بوده است.

اقبال عباسی  تاکید کرد: تمامی مسئولان دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری موظفند در راستای رونق تولید به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان عمل کنند.

عباسی تصریح کرد: تمامی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری باید بدون تغییر اجرایی شود.

وی یادآور شد: اجرای قانون در عمل به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ضرورت دارد و در این راستا اجازه سوءاستفاده به هیچکس داده نخواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ارائه راهکارهای کارشناسی برای رفع مشکل واحدهای تولیدی می تواند در رونق تولید تاثیرگذار باشد.

وی گفت: تمامی واحدهای تولیدی بدهکار به بانک های عامل، تامین اجتماعی و امور مالیاتی باید نسبت به تعیین تکلیف بدهی های خود اقدام کنند.

عباسی تاکید کرد: برای جبران خسارت واحدهای تولیدی آسیب دیده در حوادث طبیعی باید در نشست های کارشناسی مرتبط برنامه ریزی و تصمیم گیری کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان اظهار داشت: منابع صندوق توسعه ملی در بانک‌ها محدود است و ممکن است منابع در یک فرصت محدود به طرح‌های تولیدی پرداخت شود.

گفتنی است،   تعدادی از طرح های مطرح شده در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری به علت کافی نبودن راهکارهای قانونی و نبود اختیارات لازم برای بررسی بیشتر به جلسه آینده موکول و یک طرح هم به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور ارجاع شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1262886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =