مهر نوشت:امام جمعه لواسان گفت: مشکلات فعلی کشور با میدان دادن به جوانان مومن و بانشاط حل می شود.

حجت الاسلام سید سعید لواسانی در خطبه‌های نماز جمعه لواسان با اشاره به سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: این روز یادآور حماسۀ بزرگ ملت انقلابی و متدین ایران و جوانان انقلابی و بصیر که برای اسلام جان‌شان را کف دست‌شان گذاشته بودند تا خرمشهر را از دست نه فقط رژیم بعثی بلکه از چنگ استکبار آزاد کنند.

امام جمعه لواسان اضافه کرد: امروز این‌همه غصه که بر دل این ملت نشسته و این دولت فشل و کسل و ناکارآمد، راهکاری چون فتح خرمشهر و عملیات بیت المقدس می‌خواهد، جوانان ما در گروه‌ها و تشکل‌های حزب اللهی متشکل شوند. به همان اندازه که حزب‌بازی مذمومم و بد است، به همان اندازه کارهای فردی و بدون برنامه و تشکل هم بد است. حرکتی تشکیلاتی و مومنانه و «معقول و منضبط و عقلانی، به دور از غوغاساری و بلبشو» به هدف تحقق دولت و جامعۀ اسلامی و رسیدن به افق تمدن اسلامی باید باشد.

خطیب جمعه لواسان گفت: متأسفانه بسیاری از ما و مسئولان دولتی، قضائی و انتظامی و خطباء و اهل نماز و سخن وقتی از خط فساد و فحشاء می‌گوئیم، می‌گویند: چیزی نیست، شما گنده‌اش می‌کنید، یک نمونه را عرض کنم، در ماه رمضان زنی ویدئویی از خود منتشر کرد که در شهر ابیانه تک‌خوانی کرده است، پیش از این هم از مدارس کشور ویدئوهایی پخش شد که بچه‌های معصوم ما در مدارس به آوازهای جلف و نامناسب و رقص کشانده بودند.

وی گفت: یقیناً این‌ها برنامه‌هایی است که آرام‌آرام انجام می‌دهند تا برهنگی و فحشاء و ضد ارزش‌هایی که علیه آن‌ها انقلاب کرده‌ایم، مجدداً به این کشور باز گردانند. در همین لواسان، کشف حجاب، سرو ناهار در ماه رمضان، دوچرخه سواری دختران با وضعی زننده باب شده است و کسی هم جلوی آن‌ها را نمی‌گیرد.

لواسانی اضافه کرد: آن فرد در خواب خرگوشی مسئولان ما ۲۰۰ ویدئو از مجالس تک‌خوانی خود در شهرهای مختلف به اشتراک گذاشته است، ما نباید نسبت به این ماجرا بی‌توجه باشیم، زیرا رفتارهای غیرقانونی و ضدارزش که آرام‌آرام باب می‌شود، اگر با آن‌ها مقابله شود، کم‌کم جا می‌افتد و می‌شود فرهنگ و ارزش. بنابراین حتماً باید مسئولان مربوطه پاسخ‌گو باشند و بازخواست شوند. سناریونویسان، داستان رواج بی‌بندوباری در کشور و تهی‌کردن جامعه و جوانان از معنویت و دین را برای ما نوشته‌اند.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1263332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =