فریرا دستیار ویلموتس در تیم ملی ایران شد

یکی از دستیاران ویلموتس در تیم ملی فوتبال ایران اسپانیایی و دیگری فرانسوی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مارک ویلموتس که طبق اعلام سفارت ایران در بلژیک، هفته گذشته قراردادش را با فدراسیون فوتبال ایران در شهر بروکسل امضا کرد تا هدایت تیم ملی کشورمان را تا پایان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برعهده بگیرد، امروز (سه‌شنبه) وارد تهران شد تا کارش را به طور رسمی آغاز کند.

در حالی که سایت فدراسیون فوتبال در خبری کوتاه تنها به ورود این مربی به ایران اشاره کرده و جزییاتی حتی درباره ورود دستیاران ویلموتس هم منتشر نکرده، نشریه هلندی زبان «HLN» بلژیک خبر داد مانو فریرا اسپانیایی پیشنهاد مارک ویلموتس برای دستیاری وی در تیم ملی فوتبال ایران را شب گذشته (دوشنبه) پذیرفته است. فریرا ۶۰ ساله از سال ۲۰۰۸ در تیم خنت بلژیک ابتدا به عنوان دستیار سرمربی کارش را آغاز کرد و در ادامه هدایت تیم جوانان خنت را به‌عهده گرفت.


طبق این گزارش ویلموتس اجازه دارد دو دستیار با خود به تهران ببرد، از این‌رو به غیر از فریرا، لوران اسپینوسی فرانسوی و ۵۶ ساله هم به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌ها این مربی بلژیکی را در تیم ملی همراهی خواهد کرد. آخرین تجربه مربیگری وی در تیم ذخیره‌های المپیک مارسی به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌ها از سال ۲۰۱۶ تاکنون بوده است.
پیش از این روزنامه هلندی‌زبان «هِت نیوبلاد» بلژیک خبر داده بود، ویلموتس در نظر دارد مانو فریرا اسپانیایی و تیری فریانس بلژیکی را با خود در کادر فنی تیم ملی ایران داشته باشد و هرمان دلاندشیر بلژیکی نیز ممکن است به‌عنوان آنالیزور ویدئویی، سرمربی پیشین تیم ملی بلژیک را در مأموریت جدیدش همراهی کند.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1264373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =