شرکت آب منطقه‌ای استان هیچ‌گونه افزایشی در سهمیه آب‌های گرم  نداشته است

نادر فلاحی با بیان اینکه، با توجه به اینکه شرکت آب منطقه‌ای استان هیچ گونه افزایشی در سهمیه آبهای گرم  نداشته است،گفت: اداره کل میراث فرهنگی هرگونه افزایش قیمت خارج از ضوابط در  نرخ بلیط آبدرمانی‌ها را ممنوع اعلام کرد. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: لازم است تا دبی آبگرم ها برای گردشگران اطلاع رسانی شود.

فلاحی با تاکید بر لزوم برندسازی در حوزه گردشگری سلامت، افزود: تمامی آبگرم‌های موجود مکلف شدند تا مقدار دبی آبگرم‌های معدنی را که از دو چشمه گاومیش گلی و آرتزین پهن لو در ورودی استخرهای خود جهت اطلاع گردشگران اعلام کنند.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی موجود کشور از کمترین افزایش قیمت ممکن برای آبهای گرم معدنی در شهرستان سرعین خبر داد و گفت: با توجه به اینکه شرکت آب منطقه‌ای استان هیچ گونه افزایشی در سهمیه آبهای گرم  نداشته است، اداره کل میراث فرهنگی هرگونه افزایش قیمت خارج از ضوابط در  نرخ بلیط آبدرمانی‌ها را ممنوع اعلام کرد. 

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در خصوص صدور مجوز جدید برای ایجاد آبگرم، یادآور شد: پیش شرط دریافت مجوز ایجاد آبگرم، اختصاص زمین سه هکتاری در محدوده یا حریم شهری سرعین است.

وی ادامه داد: همچنین در راستای ارتقاء خدمات در آبگرم ها ۱۲ پزشک متخصص به ترکیه  جهت کسب آموزش‌های لازم اعزام شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1264663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =