آماده‌باش فرماندار چگنی به مدیران ستاد بحران

فرماندار شهرستان چگنی در جلسه اطفا حریق چگنی گفت : مدیران عضو بحران شهرستان که عضو ستاد اطفاء حریق نیز می باشند بایستی در صورت بروز حریق با تمام توان و امکانات، آمادگی لازم را داشته باشند .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، ترابی نژاد با تشکر از مردم فهیم ، خوب و متمدن شهرستان چگنی که با نهایت دقت مانع از آتش سوزی در مراتع و جنگل ها در سال 97 شدند خاطرنشان کرد: امیدوارم در سال آینده نیز با دقت نظر بیشتری این مهم را انجام داده و خادمین خود را یاری نمایند تا منابع طبیعی و محیط زیست بهتری داشته باشیم .

در ادامه  ساتیاروند معاونت حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان لرستان نیز از حضور فعال و همکاری کلیه مدیران با منابع طبیعی شهرستان تشکر کرد و اظهار داشت : امیدواریم امسال نیز این همکاری را داشته باشند   .

اقدامات موثر در پیشگیری از حریق

در پایان مراد زارعی رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چگنی به علل و عوامل آتش سوزی در جنگل ها اشاره کرد و اظهار داشت: در سال جاری اقدامات موثری را در پیشگیری از حریق در سطح شهرستان از جمله احداث آتش بُر در کانون های بحران ، شناسایی کانونهای دوازده‌گانه بحرانی در سطح شهرستان ، آماده کردن وسایل و امکانات و ادوات اطفاء حریق ، به کارگیری دیده‌بان و سایر اقدامات پیشگیری و مهار حریق را انجام داده ایم

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1264710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =