مسئله فلسطین و صهیونیست‌ها یک مسئله انسانی و جهانی است

مهر نوشت : عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسئله معامله قرن یک توطئه دیگر است که با همکاری مثلث شوم صهیونیست‌ها، آل سعود و آمریکا پیگیری می‌شود.

حسین مظهر در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد با تقدیر از حضور باشکوه مردم ولایتمدار و روزه دار خرم آباد در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: مسئله فلسطین یک مسئله شرعی، دینی، بشری و مهم است؛ برای مقابله با سلطه و جنایت باید با صهیونیست‌ها مقابله کنیم.

قدس و بیت المقدس از جایگاه شریفی برخوردار است

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب و امام راحل پیرامون مسئله فلسطین تصریح کرد: اولاً علت دفاع ما از فلسطین این است که قدس و بیت المقدس از جایگاه شریفی برخوردار است، محل سه دین بزرگ یهودی، مسیحیت و اسلام است.

این عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام با تاکید بر اینکه از نظر همه ادیان فلسطین از جایگاه ویژه ای برخوردار است. قطعه‌ای درخشان و پیامبر خیز است. مزار و مدفن بسیاری از پیامبران الهی است. افزود: از نظر ادیان که همه اشتراک نظر دارند، فلسطین از همیت ویژه ای برخوردار است. بیت المقدس از نظر ما شیعیان قبله اول مسلمانان بوده است و مسلمانان سال‌ها رو به این قبله نماز می‌خواندند. مسجد الاقصی بعد از مسجد الحرام از اعتبار و اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مظفر با اشاره به اینکه از نظر توپوگرافی نیز سرزمین فلسطین از اهمیت ویژه ای برخوردار است و حلقه اتصال شرق و غرب بوده و گذرگاه مهمی چون تنگه هرمز و باب المندب در منطقه خاورمیانه در جوار آن قرار دارد، ادامه داد: مسئله دعوای فلسطینیان و یهودیان مسئله سرزمین و مسئله نزاع قومی و عبری و عربی نیست بلکه مسئله نژاد پرستی و سلطه است.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها اعتقاد دارند قوم برگزیده هستند و غیر صهیونیست‌ها باید بردگانی در خدمت آنان باشند. معتقدند حق حاکمیت با صهیونیست‌ها است و دیگر ادیان باید از اینها اطاعت کنند و تحت سلطه قرار بگیرند، تصریح کرد: همین تفکر باعث شده کشتن مسلمانان را بر خود واجب می‌دانند. انحرافاتی در کتب الهی ایجاد کرده‌اند و سلطه جو، سلطه گر و نژاد پرست هستند و حق حاکمیت را از آن خود می‌دانند.

صهیونیست‌ها سلطه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بر جهان را می‌خواهند

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها خرافاتی درست کرده‌اند تا به وسیله آن به اهداف خود برسند، گفت: صهیونیست‌ها سلطه اقتصادی بر جهان می‌خواهند پیدا کنند، اعتقاد دارند باید سلطه سیاسی پیدا کنند تا دیگران تحت قیومیت آنها باشند.

مظفر با بیان اینکه صهیونیست‌ها بر اساس اینکه از نیل تا فرات متعلق به آنها است می‌خواهند عراق و ترکیه و سوریه و ایران را هم تسخیر کنند، تصریح کرد: مسئله فلسطین و صهیونیست‌ها یک مسئله انسانی و جهانی است، نمی‌توانیم در برابر این سلطه جویی ها سکوت کنیم تا سرزمین‌های مسلمانان را بگیرند. نمی‌توانیم بی تفاوت باشیم اگر این چنین باشیم مسلمان نیستیم.

وی با تاکید بر اینکه مسئله معامله قرن یک توطئه دیگر است که با همکاری مثلث صهیونیست‌ها، آل سعود و آمریکا پیگیری می‌شود، افزود: این مثلث شوم می‌خواهند به بهانه کمک اقتصادی به فلسطینیان، شهر قدس را از آنان بگیرند. می‌خواهند مسلمانان را از محل خود خارج کنند.

فلسطینیان در مظلومیت مطلق قرار دارند

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه فلسطینیان در مظلومیت مطلق قرار دارند، سرزمین آنها در معرض مصادره است و ما مسلمانان باید در برابر این مسئله قیام کنیم، اظهار داشت: روز قدس روز اعلام وفاداری به آرمان‌های فلسطینیان است. هر کس در راه حق مجاهدت کند خدا او را پیروز می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1265481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =