شبکه برق شهرستان‌های پل‌دختر و معمولان بازسازی کامل می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان در جلسه انعقاد تفاهم نامه بازسازی شبکه برق پلدختر و معمولان با شرکت توانیر گفت: تفاهم نامه بازسازی شبکه های برق شهرستانهای پلدختر و معمولان با هدف انتقال برق با کیفیت به مردم و بازسازی کامل شبکه امضا معاون شرکت توانیر و استاندار لرستان رسید.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان در این جلسه گفت: باتوجه به حجم بالای خسارت در سیل اخیر و خسارات سنگین وارده به شبکه های برق در مناطق معمولان و پلدختر بنابراین در همان روزهای اول سیل با حجم بالایی از قطعی های برق مواجه شدیم.

فریدون خودنیا افزود: خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی پرسنل شرکت توزیع و بسیج نیروها و استقرار همه امکانات در منطقه توانستیم شبکه را موقتاً بازسازی و برق اکثریت روستاهها را وصل نماییم .

وی ادامه داد: بعداز برق دار نمودن روستاهها بفکر بازسازی کامل شبکه افتادیم که با حمایت های بی شائبه استاندار محترم و مساعدت و عنایت شرکت توانیر مقرر گردید بازسازی اساسی شبکه در دستور کار قرار گیرد که منجر به انعقاد تفاهم نامه ای در این زمینه شد .

برق مرکزی ،معین اجرای تفاهم نامه با توانیر است

مدیرعامل برق لرستان با بیان اینکه شرکت معین اجرای تفاهم نامه منعقده با توانیر ، شرکت توزیع برق استان مرکزی است اظهار داشت: این تفاهم نامه با هدف بازسازی اساسی و پایدار نمودن شبکه برق شهرستانهای پلدختر و معمولان و روستاههای آن است که کار اجرای آن توسط شرکت این شرکت انجام می گیرد.

خودنیا تصریح کرد : در بحث برق رسانی به روستاهها علی رغم نبود راههای دسترسی و جابجایی امکانات اما همکاری دستگاههای اجرایی و حمایتهای استاندار محترم و نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس جناب آقای کاظمی قابل تقدیر است که جا دارد در این جلسه از همه همکاران خود در شرکت توزیع و همه مدیران و مسئولان تشکر ویژه نمایم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1265727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =