ویلموتس: در مقابل کره هم مالکانه بازی می‌کنیم

سرمربی بلژیکی در نشست خبری پس از پیروزی مقابل سوریه گفت: یک تیم منسجم از ایران دیدم. توانستیم در تمامی خطوط دفاعی میانی و تهاجمی بسیار خوب عمل کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مارک ویلموتس در نشست خبری پس از پیروزی پر گل مقابل سوریه در جمع خبرنگاران گفت: «ابراهیمی به خوبی توپ را پخش کرد. گل‌های خوبی را زدیم. جا دارد از تماشاگرانی که به ورزشگاه آمدند تشکر کنم. در بین آن‌ها چند بازیکن سابق تیم ملی هم بودند که این موضوع حرکت زیبایی است که پیشکسوتان و بازیکنان سابق تیم ملی در کنار تیم باشند و روحیه بدهند و به تیم کمک کنند. کریم انصاری‌فرد خیلی تلاش کرد و دوندگی داشت. گل نزد اما خوب بود. الزامی نیست که در هر بازی گل بزند. از همه تعویض‌هایم استفاده کردم و زمان بازی را مدیریت کردم تا به سایر بازیکنان دیگر میدان بدهم. ما چند روز دیگر با کره جنوبی هم بازی داریم و خستگی و مسافت طولانی هم وجود دارد. تلاش کردیم آمادگی جسمی بازیکنان را مدنظر قرار دهیم. مطمئناً در بازی بعد هم با همین سیستم به میدان می‌رویم.»

او در ادامه افزود: «امروز دیدید که مهاجمان ما خوب بازی کردند. نکات خیلی مختلفی در این بازی بود. در کل از بازی راضی هستم اما باید فیلم بازی را ببینم و آنالیز دقیق‌تری داشته باشم. مطمئناً من کسی را کنار نخواهم گذاشت به این دلیل که قبلاً در تیم ملی بوده؛ بلکه من به سطح بازی آنان نگاه خواهم کرد تا ببینم چه کسانی در تیم ملی هستند یا خیر. من در بلژیک هم بازیکن مصدوم نداشتم و توانستم یک بازیکن مسن را بازی دهم و نتیجه خوبی بگریم. سن و سال معیار مناسبی برای کنار گذاشتن بازیکنان نیست.»

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1267390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =