دستگیری سارقان ۱۵ میلیارد ریالی در البرز

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ ، سارقان شرکت های صنعتی هشتگرد دستگیر و به ۱۵ میلیارد ریال سرقت اعتراف کردند .

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "مهدی فضلی علیشاه" فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اعلام این خبر گفت : در پی دریافت  یک فقره پرونده سرقت از یک شرکت صنعتی در شهرک صنعتی هشتگرد ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت .

وی افزود : در بررسی های میدانی محرز شد که سارقان پس از سرقت اقدام به تخریب دوربین های مداربسته و سوزاندن کامپیوترهای شرکت کرده و اموال آن را به ارزش ۷ میلیارد ریال به سرقت برده اند .

سرهنگ فضلی علیشاه افزود : کارآگاهان در بررسی صحنه جرم  دریافتند که  سارقان در ساعت های پایانی شب وارد شرکت شده  و پس از پارک خودرو در خارج از شهرک با تخریب قفل در و شکستن دوربین های مداربسته اموال را به سرقت برده اند .

وی گفت: کارآگاهان با بررسی آلبوم تصاویر مجرمان سابقه دار یکی از متهمان را شناسایی و دستگیر کرده و با راهنمایی های وی ۲ نفر از همدستان او و ۵ مالخر اموال مسروقه را نیز که از سارقان سابقه دار بودند شناسایی وطی چندین عملیات جداگانه دستگیر کردند .

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ، متهمان به ۱۵ میلیارد ریال سرقت اموال از شرکت های صنعتی هشتگرد اعتراف کردند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1268234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =