انتصابی تازه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملکی را به عنوان مدیرکل دفتر امور مجلس این وزارتخانه منصوب کرد. پیش از این حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی عهده‌دار این مسئولیت بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حکم سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین حسین ملکی آمده است: «نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی، بنا به پیشنهاد معاون محترم حقوقی، امور مجلس و استان ها به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر امور مجلس منصوب می شوید.

برقراری ارتباط مستمر، هماهنگی وتقویت تعاملات بین وزارتخانه با مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی و ادارات ستادی و استانی و ایجاد بستر مناسب به منظور ارتباط مؤثر با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و استفاده از ظرفیت‌های موجود وزارتخانه در جهت پیگیری درخواست‌های نمایندگان محترم مجلس و کمک به توسعه و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی ایرانی و تعمیق ارزش‌های دینی، پیگیری و ارائه گزارش از نحوه ارتباط با نمایندگان محترم مجلس و کمیسیون ها، اجرای برنامه‌های ابلاغی مورد انتظار است.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و استفاده از نیروهای کارآمد و همراهی معاونت‌ها و ادارات ستادی در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

پیش از این حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی عهده‌دار این مسئولیت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود. همچنین حجت الاسلام والمسلمین حسین ملکی در کارنامه کاری خود مسئولیت‌هایی از جمله مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و … را دارد.

۵۷۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1269006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =