کاهش ۸ درصدی میزان سرقت در شهرستان خرم‌آباد

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری خرم آباد از کاهش هشت درصدی میزان سرقت در سطح شهرستان در یک ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، محمود آشناگر در جلسه کمیسیون  پیشگیری و مقابله با سرقت در شهرستان گفت: طبق گزارش جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان،در راستای اجرای مصوبات کمیسیون و با تلاش نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی، میزان سرقت در سطح شهرستان طی یک ماه اخیر، هشت درصد کاهش داشته است.
تاکید بر امنیت واحدهای صنفی
 وی تاکید کرد: لازم است صنف طلا فروشان با بهره گیری بیشتر از ظرفیت نیروی انتظامی، موضوع تامین امنیت واحد های تجاری تحت نظر خود در پاساژ ها و مراکز فروش شهر خرم اباد را بیش از پیش بالا ببرد.
 معاون فرمانداری شهرستان خرم آباد سپس اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که می تواند به کاهش میزان سرقت از واحد های مسکونی کمک کند، اجرای طرح نگهبان و پلیس محله است که در دستور کار جلسه آینده قرار خواهد گرفت.
 آشناگر تاکید کرد: در موضوع پیشگیری سرقت از مراکز خدماتی و اداری، ابتدا باید خود دستگاه های اجرایی برنامه ریزی و اقدام لازم را بعمل آورند و موضوع شناسایی و برخورد با سارقان و ضایعاتی فروشی های عرضه کننده اموال مسروقه در گام بعد قرار دارد.
تجمیع ضایعات فروشی‌ها در یک محل
 وی در پایان خاطر نشان ساخت: کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت شهرستان با جدیت تمام پیگیر موضوع تمرکز ضایعاتی فروشی ها در یک محل مشخص و در قالب یک مجتمع، خواهد بود.
۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1269068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =